What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street Fighter IV

Ik heb zelf die madcatz tournament stick besteld. Ik vind hem ook veel te duur maar ik ben bang dat ik er weer spijt van krijg als ik hem NIET bestel :) En besides ik kan hem denk ik altijd wel weer doorverkopen aan het shoryuken publiek, die lui geven meer aan joysticks uit dan aan huur of hypotheek volgens mij.

Maargoed, eerst maar eens zien of dat ding uberhaupt geleverd wordt.
 
Ik heb de Ken-editie maar even rap besteld! Die zijn volgens mij ook zo op. Verder lijkt me de pad ook handig voor andere XBLA-titels, dus het is nooit een miskoop.
 
Gameholic":8lk0sqmu said:
Ik heb de Ken-editie maar even rap besteld! Die zijn volgens mij ook zo op. Verder lijkt me de pad ook handig voor andere XBLA-titels, dus het is nooit een miskoop.
Same here :)
 
Alleen hebben de 360 pads wel bedrading, dit in tegenstelling tot de PS3 versies. Anno 2009 zie ik het niet bepaald zitten om op de 'next gen' platformen met een bedraadde controller aan de slag te gaan.
 
Robert":34qz2hos said:
Alleen hebben de 360 pads wel bedrading, dit in tegenstelling tot de PS3 versies. Anno 2009 zie ik het niet bepaald zitten om op de 'next gen' platformen met een bedraadde controller aan de slag te gaan.

LOL ik wist wel dat je dit zou zeggen :) Jij hebt echt een kabel fetisj he :)

Mij maakt het niet zoveel uit, plus ik ga zowiezo voor de Xbox 360-versie gok ik.
 
Beter gezegd; wie van het forum gaan voor de 360-versie? En wie voor de PS3-versie?
 
Gameholic":qmvc1eik said:
Beter gezegd; wie van het forum gaan voor de 360-versie? En wie voor de PS3-versie?
Lijkt mij duidelijk he 😉
Zeker voor het onlinne gebeuren ga ik zeker voor de 360 versie.
 
Ik ga de ps3 versie nemen en daarna kankeren dat ik de enige ben en dat de online dan zuigt en dat het een miskoop is. :lol: :twisted:
 
Ik ga voor de 360 versie, denk dat ik online daar maar aan mijn trekken kom.
 
Als ik dit inderdaad zo lees blijf ik ook bij de 360-versie :) Dan maar een wired controller :)
 
Gameholic":kmkzpjlo said:
Als ik dit inderdaad zo lees blijf ik ook bij de 360-versie :) Dan maar een wired controller :)

Dan maar gewoon op een cab spelen :twisted: controller hack anyone hehe :D
 
ps3, misschien later pc. xboxlive heb ik toch een gevoel dat er teveel n00bz rondlopen trekt me echt niet.

Zeker niet met een pad of USA stick.

Als het goed is rock ik dan een custom sanwa semitsu met cthulu board, duz wired USB goed voor ps3 en pc.

en dan maar d's zijn ass kicken heh :twisted:
 
Live trekt vaak wat meer schreeuwende Yanks aan. Zo prettig vind ik Live ook niet. Speelde veel DoA en UMK op Live en veel ruzie gehad. Op PSN is het allemaal stiller en vaak sportiever zoals ik het ervaar.

Ps3 is toch vooral meer voor de oudere gamer, ook omdat ie veel duurder is. Dit merk je online terug.
 
Eigenlijk een beetje onzin maarja, er zitten meer mensen onlinne op xbox live dus de kans is ook groter dat er meer debielen rondhangen.
Gewoon 'mute' en je heb nergens last van.
En over noobs gesproken had je graag even onder handen genomen ZiEk :twisted:
 
Ik heb in alle potjes SF2HD geen enkele keer gehad dat iemand iets zei, dus dat van die schreeuwerige Amerikanen tijdens fighting games valt ook wel weer mee.
 
Ken":2cl02ovz said:
Ik heb in alle potjes SF2HD geen enkele keer gehad dat iemand iets zei, dus dat van die schreeuwerige Amerikanen tijdens fighting games valt ook wel weer mee.
Heb je anders nog nooit onlinne gezien Ken :P
Wil het wel eens tegen je opnemen hehe :)
 
Back
Top