What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Street fighter II table

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Wat vinden jullie van deze ??

SFtable.jpg
 
Erg leuk! Ziet er als nieuw uit Ronnie. Speciaal projectje voor iemand of jezelf? Is dit die Aero table clone waar je het over had? Anyhoe, Ziet er top uit.
 
Ziet er erg strak uit Ronnie, daar mag je trots op zijn!
Spuitwerk ziet er ook subliem uit en had het al met m'n eigen ogen gezien en aangezien ik een zeikerd ben was ik zeer onder de indruk :)

Ook de Capcom logo's aan beide kanten zijn super, o.k het is niet orgineel maar geeft wel een duidelijk beeld dat dit een echte fighting table is geworden, super!

Wel lekker he na al het vele werk dat je dan een mooi eindresultaat ziet, als ik dit zo zie krijg ik gewoon zin om een nieuwe cab te pimpen, nu alleen de cab nog haha 😉

-Marc.
 
goatboy":2k5p3px5 said:
Erg leuk! Ziet er als nieuw uit ronnie. Speciaal projectje voor iemand of jezelf? Is dit die Aero table clone waar je het over had? Anyhoe, Ziet er top uit.

Ja dit is 1 van die 3 klonen die wel uit de Sega fabriek komen, (volgens de verkoper)
Ik wil alleen nog een maraqueeholder plaatsen, wat zou een goode plaats zijn? achter of zijkant?
En de movestrip zou ook nog ergens moeten komen, bovenop zou kunnen maar moet ik het artwork ff digitaal hebben om de strip van boven naar beneden te laten lopen...
 
Zou zelf dan de maraqueeholder achter het scherm plaatsen, teminste als je de cab niet wilt taten en puur voor fighters wilt houden.
 
Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten. Een Move strip is bij deze game ook niet nodig, Staat al op het panel. :)

Waar zitten de speakers eigenlijk??
 
goatboy":ql1q8s57 said:
Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten. Een Move strip is bij deze game ook niet nodig, Staat al op het panel. :)

Waar zitten de speakers eigenlijk??

De speakers zitten in de table, daar wist ik geen andere oplossing voor, kan ze nog verplaatsen naar de bovenkant, maar erbovenop vind ik eigenlijk ook niks en aan de voorkant is geen plaats...
Misschien verwerken aan de linker of rechterzijkanten... met witte speakerkappen aan de bovenkant of zo
 
goatboy":1dc7mrlh said:
Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten.
Je moet wel voor de control panel zitten he 😉

Nee maar ik begrijp het wel, hij is nu wel lekker strak zo en vaak als je er teveel toeters en bellen aanhangt dan is de kans dat je het gaat verpesten.(totaal plaatje)
 
almighty":dha0pyhe said:
goatboy":dha0pyhe said:
Ik zou hem zo laten zonder marquee holder. Waar je hem ook plaatst hij zal altijd in de weg zitten.
Je moet wel voor de control panel zitten he 😉

Nee maar ik begrijp het wel, hij is nu wel lekker strak zo en vaak als je er teveel toeters en bellen aanhangt dan is de kans dat je het gaat verpesten.(totaal plaatje)

Ja mee eens, wordt snel een spoilerbak als je er teveel aanhangt, en hij zit dan zo in de hall of shame ;) , maar voor het artwork vind ik een maraqueeholder toch wel mooi denk ik
 
Mooie cab Ronnie, zier er af uit.
Marquee zou ik niet doen .....

Ben ook nog aan het puzzelen waar ik de speakers doe. In de ori-table zitten 2 behoorlijke gaten rechts naast de glasplaat. Daar zat eerst speakers/marquee holder maar die zijn een beetje lastig te vinden. Zit er over te denken ze daar te plaatsen.

Die gaten zitten niet op deze ..... beperkt de mogelijkheid eigenlijk tot het alleen van binnen kunnen plaatsen vd speakers.

Als de cab zelf niet als klankkast gaat werken en als het niet gemoffeld klinkt dan gewoon doen.

Heb je nog zo'n cp-tje extra ? Die op YAJ staat is toch echt ff te geprijsd ....
 
Ziet er supercool uit ronnie, je kunt zien dat je aardig bedreven wordt met photoshop. hahahaha

Zonder gein, je hebt er echt een prachtige table van gemaakt. Ziet er retestrak uit. Je moet er inderdaad geen marquee op zetten, zou doodzonde zijn. Hij is nu zo mooi, zo puur. Een marquee verstoort de lijn helemaal.

Houd je hem zelf of ga je hem verkopen?
 
ElPancho":19f3cpqt said:
Die gaten zitten niet op deze ..... beperkt de mogelijkheid eigenlijk tot het alleen van binnen kunnen plaatsen vd speakers.

Heb je nog zo'n cp-tje extra ? Die op YAJ staat is toch echt ff te geprijsd ....

Die gaten heb ik dichtgemaakt met een kunstofstrook, zie je dan niks meer van.
Ik heb niet meer zon CP-tje over, ja ik zag idd dat ze vrij prijzig zijn.
 
pooyan":3e45yume said:
Ziet er supercool uit ronnie, je kunt zien dat je aardig bedreven wordt met photoshop. hahahaha

Zonder gein, je hebt er echt een prachtige table van gemaakt. Ziet er retestrak uit. Je moet er inderdaad geen marquee op zetten, zou doodzonde zijn. Hij is nu zo mooi, zo puur. Een marquee verstoort de lijn helemaal.

Houd je hem zelf of ga je hem verkopen?

Ik houd hem niet zelf , gaat zeker de verkoop in, ik heb er nog 1 die wil ik tot shmup table maken, voor mezelf, ik denk aan Deathsmiles of Gradius
 
rklok":n82s8c3l said:
...... ik heb er nog 1 die wil ik tot shmup table maken, voor mezelf, ik denk aan Deathsmiles of Gradius ...............

Über.
 
rklok":3x1ij2re said:
pooyan":3x1ij2re said:
Ziet er supercool uit ronnie, je kunt zien dat je aardig bedreven wordt met photoshop. hahahaha

Zonder gein, je hebt er echt een prachtige table van gemaakt. Ziet er retestrak uit. Je moet er inderdaad geen marquee op zetten, zou doodzonde zijn. Hij is nu zo mooi, zo puur. Een marquee verstoort de lijn helemaal.

Houd je hem zelf of ga je hem verkopen?

Ik houd hem niet zelf , gaat zeker de verkoop in, ik heb er nog 1 die wil ik tot shmup table maken, voor mezelf, ik denk aan Deathsmiles of Gradius

Gradius van maken!!!!

:-)

PS. Mooie table geworden!
 
Holy shit die ziet er echt vet uit :shock:

Ben het wel eens over geen marqueeholder.
Ook heel benieuwd hoe die shmup table er uit gaat zien.
 
Beiden hori games ......

Tated is wel een must voor een shmup-table imho.

Straalt ie het zelfs uit als ie uit staat 8)
Al heb je eigenlijk beide nodig, teveel horizontale klassiekers......... zou hem nog ff niet verkopen als ik jou was :D


Ibara? Vind ik zelf top die art ....
 
ElPancho":575kx7dn said:
Beiden hori games ......

Tated is wel een must voor een shmup-table imho.

Straalt ie het zelfs uit als ie uit staat 8)
Al heb je eigenlijk beide nodig, teveel horizontale klassiekers......... zou hem nog ff niet verkopen als ik jou was :D


Ibara? Vind ik zelf top die art ....

Tated wordt een beetje lastig in deze table , dan moet ik het controlpanel naar de korte kant verplaatsen...
 
Back
Top