Ken
High Score Hunter
Ik wil jullie mening weten over deze stelling. Ik verveel me de laatste maanden dood als het gaat om gamen en er is al maanden geen fatsoenlijke titel meer uitgebracht waar ik echt op zat te wachten. Sinds de komst van de PS3 en de Wii is gamen nog kanslozer geworden dan het al was. Het aanbod in Nederland is op een dieptepunt geraakt en ik zie mezelf niet snel uit dit dal kruipen. Gelukkig heb ik vandaag Ketsui binnegekregen en houdt de arcade mijn hobby levend, maar ik voel me eigenlijk een beetje besodemieterd door de waardeloze troep die de winkels heeft geinfecteerd.