retrocab
Candy Cab Regular
hoi
is er er iemand die interesse heeft ineen steelgunner schooter??
hij werkt nog goed met perfecte monitor
hij mag voor een mooi prijsje weg
gr retrocab
nou de vaste prijs is 140 euro
omschrijving!werkt perfectbuitenkant gebruikerssporen monitor heeft echt perfect beeld
http://www.arcade-museum.com/game_detai ... _id=9783et recoil,kortom leuke schooter met twee guns
is er er iemand die interesse heeft ineen steelgunner schooter??
hij werkt nog goed met perfecte monitor
hij mag voor een mooi prijsje weg
gr retrocab
nou de vaste prijs is 140 euro
omschrijving!werkt perfectbuitenkant gebruikerssporen monitor heeft echt perfect beeld
http://www.arcade-museum.com/game_detai ... _id=9783et recoil,kortom leuke schooter met twee guns