What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Steam

Via Steam de DLC high-res afbeeldingen gekocht en van één daarvan een poster besteld. Zeer benieuwd naar het resultaat. En een steuntje in de rug van de makers.
 
YEP. Quake en de Unreal Pack zag ik al. Maar meer games die ik leuk vind.

Shooting Love Anniversary Edition XIIZEAL & DELTAZEAL 13,- euro
Tiamat X 2,-
The Bluecoats: North vs South 1,50

Maarja, beetje onhandig moment, met de aankoop van Battlefront.
Dus ik denk dat ik wacht tot de summersale. Als haal ik wel de Quake en Unreal sets.
btw. Elite: Dangerous is ook maar 13,- euro nu...............pffff
Ben benieuwd of ik mij in kan houden....
 
Quake 2007 Collection
Unreal Deal
Lost Planet 2
The Bluecoats: North vs South
Elite: Dangerous
Tiamat X
Shooting Love Anniversary Edition XIIZEAL & DELTAZEAL


Gekocht. Ik had wat via marktplaats verkocht, en vond dit wel een paar leuke die ik wilde.
Quake en unreal Nostalgie :D

Elite zat ik ook al een tijdje op te wachten, maar vond hem te duur.
Tiamat X is een shmup voor 1 euro.

En de blauwbloezen heb ik met een vriend op de amiga zoveel gespeeld.
Moest hem gewoon weer hebben. hopelijk akn die online, kan me maat hem ook kopen.
 
Guilty gear xrd is uit heb hem gekocht had hem al op de ps4
maar nu met alle toeters en bellen eraan hoge resolutie is echt top.
 
Je kan de ini file aanpassen in guilty gear xrd
Kan je de resolutie op 4k zetten .
Edit:
ik heb nu GeDoSaTo. gebruikt veel beter .
echt 4k


foto,s boven was de resolutie 3200x1800.
onder is 4096x2160 is de eerste keer dat ik gedosato gebruik dus ik moest nog even kijken hoe het precies werkt.


op de pc is de game echt gruwelijk.
 
Back
Top