A
Anonymous
Guest
Zoals in een ander topic aangegeven, zie ik Jochen (Bencao74) van Arcadeforge aanstaand weekend. En zonder dat ik hem al te veel wil promoten, kan niet ontkend worden dat hij een aantal mooie dingen heeft, zoals de SLG3000.
En omdat sommigen van jullie misschien wel wat van hem zouden willen kopen, ben ik bereid aanstaand weekend de spullen van hem aan te nemen en aan jullie af te geven tijdens de NGC dag op 15-12 (ik ga niets versturen). Dat bespaart jullie dan weer de verzendkosten.
Ik verdien er verder niets aan, de prijzen staan op de website van arcadeforge, ik treedt alleen op als tussenpersoon en als postbode.
Mocht je wat willen hebben, laat het me dan even weten via PM, uiterlijk woensdag avond. Dan heb ik nog tijd om de bestelling aan Jochen door te geven. Oh ja, uiteraard wil ik wel met de bestelling betaald worden, ik ben geen bank. :lol:
Er heeft zich er al één gemeld voor een Supergun met behuizing.
En omdat sommigen van jullie misschien wel wat van hem zouden willen kopen, ben ik bereid aanstaand weekend de spullen van hem aan te nemen en aan jullie af te geven tijdens de NGC dag op 15-12 (ik ga niets versturen). Dat bespaart jullie dan weer de verzendkosten.
Ik verdien er verder niets aan, de prijzen staan op de website van arcadeforge, ik treedt alleen op als tussenpersoon en als postbode.
Mocht je wat willen hebben, laat het me dan even weten via PM, uiterlijk woensdag avond. Dan heb ik nog tijd om de bestelling aan Jochen door te geven. Oh ja, uiteraard wil ik wel met de bestelling betaald worden, ik ben geen bank. :lol:
Er heeft zich er al één gemeld voor een Supergun met behuizing.