Sp33dFr34k
1CC Aspirant
- Joined
- Oct 10, 2011
- Messages
- 851
- Reaction score
- 0
Heb eindelijk mijn Spider-Man Jamma bord binnengekregen, echter heb ik er wat problemen mee in mijn NAC.
Ik heb namelijk geen geluid en kan niet spelen...
Nu heb ik het eea gelezen op internet en blijkt dat ik een test/service-knop nodig heb om bij de settings te komen.. heb alleen geen idee hoe ik dit moet doen? Er zitten een hoop dip switches op het PCB, maar die worden in de handleiding niet uitgelegd vreemd genoeg.. http://www.arcade-museum.com/manuals-videogames/S/spiderman_manual.pdf
Iemand een idee, of me een beetje op weg kan helpen?
Thanks!
Ik heb namelijk geen geluid en kan niet spelen...
Nu heb ik het eea gelezen op internet en blijkt dat ik een test/service-knop nodig heb om bij de settings te komen.. heb alleen geen idee hoe ik dit moet doen? Er zitten een hoop dip switches op het PCB, maar die worden in de handleiding niet uitgelegd vreemd genoeg.. http://www.arcade-museum.com/manuals-videogames/S/spiderman_manual.pdf
Iemand een idee, of me een beetje op weg kan helpen?
Thanks!
