Komt in maart ook naar de ps2, Lijkt me wel aardig.
Weet iemand er meer van..?
Heb ergens op gevangen dat het niet zon wereldse game is.
Publisher is bij mij iig niet bekend.
http://www.igs.com.tw/english/product/svg/
Weet iemand er meer van..?
Heb ergens op gevangen dat het niet zon wereldse game is.
Publisher is bij mij iig niet bekend.
http://www.igs.com.tw/english/product/svg/