What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Spartacus!!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Iemand hier die deze serie heeft gekeken of volgt?

Gisteren de eerste 2 sezioenen gehaald en ook weer verschrikkelijk gaaf!
Veel gevechten en mooi uitgewerkt, boeiende acteurs en helaas ook iets te veel 'porn' maar was vast normaal in die tijd :P

minpuntje: teveel gedaan met computers etc.

Op het wachten van 'The Walking Dead' en 'Game of Thrones' en heerlijk tussendoortje

1002004012341854.jpg

1002004011526683.jpg

SPARTACUS-GODS-OF-THE-ARENA-Reckoning-Episode-5-Photo-550x366.jpg
Wat vrouwelijk schoon 😉
Women+of+Spartacus.jpg
 
Beide seizoenen van Spartacus zijn eerder uitgezonden door RTL7 (dacht ik). Heb ze toen allebei gevolgd. Serie is trouwens anders gelopen dan gepland omdat de hoofdrolspeler ernstig ziek geworden is na seizoen 1.
 
klopt, helaas ook overleden.

Snap ook niet dat ik deze serie nooit gezien heb, of iets over heb gehoord.
 
heb beide seizoenen ook gezien.
was gaaf om te zien.
diegene die spartacus speelde in s01 is helaas overleden.
Hij was echt veel beter dan de spartacus van s02
 
Moet nog beginnen. Vengeance moet ook goed worden
Vaak een aflevering gezien, maar nu is vanaf deel 1 beginnen.
Ze staan op me mediacenter, nu nog wat meer vrije tijd.
 
Seizoen 1 gezien: geniaal. Verl geweld en seks, mooie plaatjes en het taalgebruik is ook fantastisch. Seizoen 2 nooit gezien trouwens.

Nog altijd beste series ooit: the wire & breaking bad. Dexter goede derde denk ik. Walking dead werd te soapy, al die jankscenes waren echt tenenkrommend...
 
Gave serie , seizoen 2 van Spartacus is er nog niet omdat acteur Andy Whitfield ziek werd en uiteindelijk overleed .
Ze hebben in de tussen tijd wel een prequel serie gemaakt ( Gods of the Arena ) die zich afspeelt voor de eerste serie en ik ook best te pruimen vond.
Tweede serie komt er aan maar dan natuurlijk wel met een andere acteur .
 
Da Dude":2jdnwptu said:
2 serie is uit. Das Vengeance. 2013 staat er al de 3e gepland
Helaas is deze Spartacus wat minder, jammer dat Andy zo vroeg aan z'n einde kwam.
 
Back
Top