What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Soul Calibur 4 Surprise

Mijn god de gifbeker van Soul Calibur is blijkbaar nog steeds niet leeg, wat een schandalige aanfluiting zeg...
 
op zich, zou het wel erg tof zijn, maar dan moet SW echt een eigen fighting game krijgen...zijn toch echt odd balls in het roster...

but nonetheless....Vader en Yoda zijn wel gers...
 
Leuke game, niks vernieuwend.
Wel jammer van Yoda en Darth.
 
Vind het een leuk idee het heeft altijd wel wat een paar die er tussenuit springen.
 
Ik heb nog steeds nachtmerries van Masters Of Teras Kasi.
Maar als ik de reacties op gemiddelde gamesites lees zijn de kinderen er blij mee dus het zal een slimme zet zijn van Namco. Ik neem het nooit meer serieus.
 
Qua kleurgebruik vind ik SC wel ontzettend goed. Het ziet er lekker fleurig uit. Voor de rest heb ik niets met de game.
 
Dit zuigt echt enorm. Krijg je zo'n kleine Yoda tegen je die natuurlijk lastig te raken is... Nee, blijf bij je leest. Gon, Dr.B, Spawn, Heihachi, Link.. ik haat ze allemaal.

Soul Calibur is zo'n serie, die met het eerste deel Tekken alle hoeken van het veld liet zien en vervolgens als een blok beton door het ijs is gezakt. Want de opvolgers van SC zijn gewoon zeer teleurstellende fighters.
 
Tjah en what about link en spawn in deel twee ?

Was dat ook zo erg ?

true dat het een commerciele stunt is maar still vader pwnz en wil wel graag met hem vechten in een game dat gewoon goede gameplay levert.

Er is al een retro SW fighting game geweest en die was erg slecht van wat ik me herriner, weet de naam niet een meer.

True about Yoda die chara is te klein en kan voor veel balance problemen zorgen, maar toch mischien heeft namco het opgelost

soul4vaderhr2.jpg


Het is dat ik van contrast hou.

soul4vader2qp5.jpg
 
Dit slaat echt als een slappe lul op een drumstel..

Gewoon pure misbruik van de SW characters als je het mij vraagt. SC 1 op de DC is voor mij nog steeds de beste in de reeks. Period. Op de GameCube was deeltje 2 nog wel grappig met Link maar dit gaat me echt te ver.

Bleh!
 
ZiEk":1yym9br3 said:
Obi's lightsaber sneed door 3 meter dik metaal =/

Ik ben er iig niet al te blij mee. Khou van Star Wars, maar wat de fuck doet het in een 'middeleeuwse' fantasy game... Kvind bijna alle keuzes tot nu echter bizar...
 
ik ben een enorme fan van SC II, teveel gespeeld gewoon.
Heb SC3 voor de ps2 gehaald en vond het weinig imposant.
Dit zal ik niet halen, sterker nog ik ga II weer spelen.... :)
 
Ken":17xr9ith said:
Gaat iemand er hier nog voor of is Soul Calibur voorgoed verleden tijd?

Mischien dat ik hem haal maar baal een beetje van het star wars shit wat in de game zit.
 
Ik koop hem absoluut wel, al is het maar voor de online play.

De Starwars personages interesseren me niet. Maar vooral Yoda is lame, hij is met hori slashes bijna niet te raken. Yoda komt trouwens ook op de Ps3 en Vader op de 360, en waarschijnlijk wordt het een download waar je voor moet dokken. Dat doe ik dus niet, 1 zo'n wanker vind ik wel genoeg.

De game zelf moet behoorlijk goed zijn, onder andere 1up rept van het beste deel sinds deel 1.
 
Ja ziet eruit en speelt als een droom. Heerlijk grote personages op mijn HD scherm.

Vette game hoor!
 
Mischien (nadat ik iets beter ben haha) een potje onlinne doen :?:
 
Lekkere game heb de 360 versie heb het online nog niet uitgeprobeert overigens. Ziet er goed uit en de gameplay is eindelijk weer beter, want dat was in SC III niet al te best.
 
Back
Top