Om de afwas mee te doen.Abc123":1rzmkz8a said:Waar wordt hij voor gebruikt? Shooters?
Dus toch!Cageman":3peecwtb said:Om de afwas mee te doen.Abc123":3peecwtb said:Waar wordt hij voor gebruikt? Shooters?
:mrgreen:Abc123":p81u2it8 said:Dus toch!Cageman":p81u2it8 said:Om de afwas mee te doen.Abc123":p81u2it8 said:Waar wordt hij voor gebruikt? Shooters?
Zeker weten. Waar ik wel van baal is dat een aantal films die ik graag wil zien alleen maar in 3D worden gedraaid in NL (laatste Star Trek bv.). Gelukkig woon ik dicht bij Belgie, dus ik kan voor de 2D versies vaak nog naar Antwerpen (Metropolis).Robert":7uiz45lh said:Heb er even Google op nageslagen, dat is een nare afwijking man. wdbt is het voor jou dus wel prettig dat er vooralsnog geen must-have "VR only" games zijn uitgekomen.