What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sony BVM monitor Pioneer PDP v402

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ken":1gp1wp3v said:
Gefeliciteerd met de Beovision cthulhu, geweldige televisie voor een prikkie!

Thanks, kan ik weer eens echt genieten van m'n Megadrive- en AES spellen. De tv die nu op zolder staat doet nogal vaag bij 60 Hz spellen.
 
cthulhu":2smv9eqo said:
Thanks, kan ik weer eens echt genieten van m'n Megadrive- en AES spellen. De tv die nu op zolder staat doet nogal vaag bij 60 Hz spellen.

Ja, daar werkt hij zeker goed voor 8) (eventueel kun je nog een service knopje erop zetten, dan kun makkelijk in het service menu komen om het beeld af te stellen.)
 
Cageman heeft zich teruggetrokken uit de verkoop, dus er is weer één BVM beschikbaar. Voor foro, zie boven. Kan morgen meegenomen naar de meeting.
 
Inderdaad.. Laatste tijd een overkill aan andere kosten moeten ophoesten :)

Koop die monitor, mensen :)
 
Nu die Pioneer zo goed bevalt... zet die BVM ook maar voor mij apart (als hij nog beschikbaar is).
 
Hij is beschikbaar als waiwainl besluit hem vandaag niet te nemen :D
 
Back
Top