What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sony BVM monitor Pioneer PDP v402

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
Guys, ik ben één van de gelukkigen die een pdp v402 van r2-d2 heeft gekocht. Echter, bij nader inzien wil ik het toch houden bij gamen op mijn SONY PVM's, dus bij deze bied ik die van mij te koop aan, voor dezelfde prijs als dat ik er voor heb betaald, € 200 inclusie AB, handleiding, pootjes en passieve luidsprekers. Ongeveer 2900 draaiuren.

VERKOCHT

Daarnaast bied ik te koop aan:

B&O MX 4000 met originele AB en boekjes. eigenlijk in nieuwstaat. € 50

VERKOCHT

Daarnaast heb ik nog 2 SONY BVM's te koop, als er interesse voor is. Ik ben even hett typenummer kwijt, maar dit zijn geweldige monitoren, nog beter dan de PVM's.

VERKOCHT

Neem de PDP V402 graag van je over, Erik. Stuur je vandaag nog even een PM om e.e.a. verder af te spreken.

De Pioneer is inmiddels verkocht.

Bij deze een paar foto's van de BVM's, type 2010P. Het betreft de twee linker monitoren:

Beide monitoren hebben een uitschuifbare lade met veel pots, waardoor je het beeld op elk gebied kunt finetunen:

En dit zit onder het smoke plexiglas: :shock: :shock:

het beeld, retestrak raster

Achterzijde:

Oeps, prijs vergeten. €100 per stuk. Er zijn al meerdere geïnteresseerden.

Zowel Mart als Cageman zijn de gelukkige nieuwe eigenaren van de BVM's. Ze komen in oktober naar Zoetermeer.

Nou, wie maakt me los met de B&O MX 4000, een prachtige tv om op te Retro gamen. Kan ook in Zoetermeer bezorgd worden.

Ik neem aan dat die B&O zowel 50 Hz als 60 Hz aankan? Zo ja, doet u mij hem dan maar als hij nog beschikbaar is (in Zoetermeer bezorgen graag).

cthulhu":24xc7wsp said:
Ik neem aan dat die B&O zowel 50 Hz als 60 Hz aankan? Zo ja, doet u mij hem dan maar als hij nog beschikbaar is (in Zoetermeer bezorgen graag).

Ja, dat kan hij. OK, ik zal alles meenemen naar de volgende Nozomi meet in oktober. Cash geld wordt dan gewaardeerd. :D

Alles is verkocht. 8)

Gefeliciteerd met de Beovision cthulhu, geweldige televisie voor een prikkie!

Is inderdaad een prikkie, ik heb hem zelf net wat prikkier gekocht, maar niet veel. Alhoewel, in % is de profit enorm. LOL 😉

Back