Ken
High Score Hunter
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Mensen het is dan eindelijk zover. Na een paar slechte games in de Sonic reeks, zoals Shadow the Hedgehog, is Sonic Team op een nieuw dieptepunt beland. Ik speelde op de Tokyo Game Show al een waardeloze Xbox 360 versie maar wat ik gisteren in mijn PlayStation3 deed was echt wanstaltig.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, zo slecht is de nieuwe Sonic.
Lelijke kale graphics zonder enige sfeer. Als dat nog niet genoeg was is er nog slowdown ook. Nee geen problemen met frame rate, maar gewoon slow down. De gameplay is kansloos, Tails is nog suffer dan ooit tevoren en het verhaal voor zover ze dat erin proberen te proppen is echt geschreven door een driejarige.
Serieus waar, Sonic Adventure op de Dreamcast ziet er beter uit. Als je in het eerste level dan eindelijk in het suffe, kale dorp je nieuwe schoenen hebt gekregen kun je in een soort spiegel duiken om naar het eerste level te komen. Mijn god hoe verzin je het.
Het eerste level is zo saai, de muziek is zo slecht, de graphics zijn zo kansloos, het is echt ongelooflijk dat dit bij SEGA door de keuring is gekomen.
Ik hou er over op. Vermijd deze game als de pest mensen, het is de dood van een icoon en ik schaam me bijna voor de banner op Nozomi, zo erg ben ik teleurgesteld in Sonic Team.
Ik weet niet eens waar ik moet beginnen, zo slecht is de nieuwe Sonic.
Lelijke kale graphics zonder enige sfeer. Als dat nog niet genoeg was is er nog slowdown ook. Nee geen problemen met frame rate, maar gewoon slow down. De gameplay is kansloos, Tails is nog suffer dan ooit tevoren en het verhaal voor zover ze dat erin proberen te proppen is echt geschreven door een driejarige.
Serieus waar, Sonic Adventure op de Dreamcast ziet er beter uit. Als je in het eerste level dan eindelijk in het suffe, kale dorp je nieuwe schoenen hebt gekregen kun je in een soort spiegel duiken om naar het eerste level te komen. Mijn god hoe verzin je het.
Het eerste level is zo saai, de muziek is zo slecht, de graphics zijn zo kansloos, het is echt ongelooflijk dat dit bij SEGA door de keuring is gekomen.
Ik hou er over op. Vermijd deze game als de pest mensen, het is de dood van een icoon en ik schaam me bijna voor de banner op Nozomi, zo erg ben ik teleurgesteld in Sonic Team.