What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sombetzki's import bruid restauratie topic

Duh! Kan ook die schroefjes los maken natuurlijk ipv die pinnetjes...

En de pinout vd monitor, weet je die ook?
:)

Aight, i follow Psykick. Would do the same...

Dus los schroeven die hap en ik zou aarde ff aangesloten laten tot ie helemaal los is

Dankjewel Asure, exact wat ik bedoelde. Klopt de stekker dus zoals ik hem nu heb, moet alleen ff rgb en ground en sync aansluiten :)

ChapDDR":2ye9szvo said:
Dayum, dit schiet echt al op.

Kan je hem niet beter even ontladen just in case? :?:
Nee. Dat is nergens voor nodig. Ontladen doe je pas als je het chassis eraf wilt halen.

Ik zal vanavond even het bordje eraf pakken. Gaat vast wel goed, niet te bang zijn.

Missende onderdelen (power switch, filter, tl meuk, mounting bushes) heb ik ondertussn ook gevonden en komen hopelijk voor het weekend binnen!

Zou betekenen dat ik dit weekend haar voor het eerst aan kan zetten :)

sombetzki":117y61uq said:

Als heel het noorden zonder stroom zit van het weekend, weten we waar het door komt :P

Succes jonge!

DLX":2vf41iv8 said:
sombetzki":2vf41iv8 said:

Als heel het noorden zonder stroom zit van het weekend, weten we waar het door komt :P

Succes jonge!

Zetten we toch die noodgenerator aan die nodig is om jouw vewlix op te starten 😉

Die van mij werkt op zonnen energie :P en eventueel een aggregaat waar je op moet fietsen :P Ik weet niet hoe het met jouw conditie staat Marco :)

Marco kennende niet zo heel best :P Teveel kipnuggets. t is zelfs zo erg dat we hem met de nieuwjaarsborrel moesten oppikken bij de McDonalds omdat hij daar in zijn eentje zich zat vol te vreten.

Niet best hoor, niet best...

Whahahahahaha helaas klopt het wat Anton zegt, ik zat bij de McDonald's te wachten op twee hufters die zo nodig een Royal video kast moesten ophalen met een turkenbus :mrgreen:

Maar idd mijn conditie is niet best, maar ik heb footclan to do my dirty work.
Eddy is mijn bebop :D

Even terug in de tijd jongens ;)

Offtopic maar moest het toch even posten!

2011-05-01%2013.18.23.jpg

Haha! De schuilkelder in de vorige shed van Has/Pas :) Lekker met 4 man fietsen om stroom op te wekken!

Volgens mij is dat hele gebouw nu gesloopt.

Dit was tijdens een meet van een jaar of 4/5 geleden.

d604255a8b9911e38b940efe71de0e9b_8.jpg

Onze man uit The Fox Hole op visite gehad (Asure). Paar uur en een hoop lol verder en dit is het resultaat! :D
Wat word ik altijd vrolijk van onze hobby! Zo erg, dat ik uit vreugde de Beerenburg heb gedood na die tijd :mrgreen:

Morgen meer details ;)

Back