ff een arcade dingetje tussendoor, het blijft hier wel een arcade forum.
Mijn Blast City zal al sinds het begin zonder dust washer.
Met schuifmaat eentje van een andere cab opgemeten, gemoddeld in 3Ds Max en in wit geprint;
Toen kwam het volgende binnen met de post;
Een Kinect! In combinatie met de juiste drivers en software werkt dit als hele goedkope 3D scanner.
s' middags een testscan gemaakt, maar er was teveel zonlicht en ik had niet veel tijd.
Kwam dit resultaat uit;
Niet high res, maar wel leuk. 's avonds kwam mijn zwager langs en hebben we met zijn tweetjes een nieuwe scan gemaakt;
Zonder textures;
Licht aangepast en in de printer software geladen;
En restje kopermateriaal in de printer geladen en gestart met printen;
Er zit een gat bovenin mijn hoofd zoals je kan zien. Komt omdat daar niet genoeg gescant is en ik geen zin had om het model te fixen. Zal ik in de toekomst rekening mee houden qua scan, zodat dit niet weer gebeurd.
Omdat ik een rest stukje koper had gebruikt is hij maar 6 cm hoog, maar hij kan minstens 3 x zo groot worden. Duidelijke lijnen zichtbaar, maar dit komt omdat koper (net als hout) vrij dik geprint moet worden om te werken.
Volgende stap is deze print gaan polijsten zodat hij mooi gaat glimmen.