What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[SOLD] Xenepp's Mametopia board UPGRADED!

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Te Koop:

Xenepp's Mametopia board (upgraded AMD X2 64, 2GB memory)

Dit is je kans om snel een 'upgraded' Mametopia board te scoren getest en wel. Sneller dan van Xenepp bedoel ik dan. Heb meer dan een half jaar op dit board moeten wachten maar toch.

Erg tof board met 7000 horizontale en verticale arcade games via MALA frontend. Niet veel gebruikt. Door de vette processor en geheugen upgrade loopt alles wat goed ge-emuleerd is in 60 fps. :)

Bijvoorbeeld 'Raystorm' loopt dankzei de upgrade silky smooth. Had grootse plannen met dit board maar prefereer toch originele boards dus kan ie weg.

Originele setup:

- AMD Sempron 3600+
- 512MB Kingston

Upgrade setup (waarde Euro 96,-):

- AMD Athlon 64 X2 5050E 2.60 GHz, 1000 MHz, 2x 512kB (Energy efficient 45w)
- 2GB Kingston HyperX Dual Channel 2, PC6400, 800 MHz


+ mono versterker (alhoewel ik de stereo output direct via het board kan aanraden)

* houten plank en ATX voeding niet inbegrepen!

De prijs is ongeveer wat ik ervoor betaald heb en gezien alles nog bijna gloednieuw is wil ik hier liever niet op verliezen.

Prijs: Euro 270,-

mametopia02.jpg
 
Heb je eventueel ook interesse in bijvoorbeeld een PSP (final fantasy editie), gamecube of iets dergelijks? Of ruil je helemaal niet?
Ik heb nu een 1069-in-1 board, die zou ook weg kunnen dan.

Op afbetaling kopen begin ik niet aan ;).
 
Muzzle":3sduwop6 said:
Heb je eventueel ook interesse in bijvoorbeeld een PSP (final fantasy editie), gamecube of iets dergelijks? Of ruil je helemaal niet?

Op afbetaling kopen begin ik niet aan ;).

hmmm.... :?:
ik heb anders ook nog wel wat te ruilen misschien....
 
Sorry, No console trade. Ben op het moment al m'n console stuff langzaam aan het dumpen dus hier bestaat geen interesse meer. Op afbetaling, tja maybe. 😉

Ruilen met arcade hardware 'n stuff zou nog wel kunnen.

Laat deze thread liever nog effe wat koken voor eventueel snelle kopers. Dit board is echt vet met de extra upgrade maar ik persoonlijk wordt er gewoon niet gelukkig van.
 
Ok, helaas. Ik speel niet zoveel games op het moment, dus hier geld aan uit geven heeft even geen prioriteit.

Je bent zo'n board als dit zo kwijt denk ik :). Succes met de verkoop!
 
Zit er zelf ook nog op te wachten en denk dat hij dan ook in de verkoop gaat.Beetje beu het wachten en niet veel schik meer van.
Ook vandaag de 100-1 mvs verkocht voor nu kopen 89,00 :lol: , terwijl er nog geeneens op geboden was met startbod 49,00.(3X winst lol)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top