Wegens breuk relatie te koop, mijn Taito Vewlix C met 2 player panel.
Ik heb hem ca. 1 jaar geleden van Hasan overgenomen, zoals ik hem heb overgenomen gaat hij weg.
Hij is voorzien van PC met hyperspin, 1 TB schijf erachter bomvol met games. Draait CPS1, 2, 3, Neo Geo, SNES, MD, Mame en Taito Type X games probleemloos.
Originele kabelwerk is nog aanwezig in de kast, zou moeten werken echter heb ik dat zelf nooit getest.
Kast zelf ziet er echt fantastisch uit met minimale beschadigingen. Scherm is prachtig en erg scherp, geen enkel mankement. Heb onlangs nog nieuwe sanwa sticks geplaats.
Wordt geleverd met 110V omvormer.
Hij staat mij in de weg (momenteel op mijn werk gestald) en kan opgehaald worden voor 2100 euro.
https://ibb.co/2MjzzrM
https://ibb.co/HVwXYGM
https://ibb.co/r5cFk75
https://ibb.co/MPCFdc8
Ik heb hem ca. 1 jaar geleden van Hasan overgenomen, zoals ik hem heb overgenomen gaat hij weg.
Hij is voorzien van PC met hyperspin, 1 TB schijf erachter bomvol met games. Draait CPS1, 2, 3, Neo Geo, SNES, MD, Mame en Taito Type X games probleemloos.
Originele kabelwerk is nog aanwezig in de kast, zou moeten werken echter heb ik dat zelf nooit getest.
Kast zelf ziet er echt fantastisch uit met minimale beschadigingen. Scherm is prachtig en erg scherp, geen enkel mankement. Heb onlangs nog nieuwe sanwa sticks geplaats.
Wordt geleverd met 110V omvormer.
Hij staat mij in de weg (momenteel op mijn werk gestald) en kan opgehaald worden voor 2100 euro.
https://ibb.co/2MjzzrM
https://ibb.co/HVwXYGM
https://ibb.co/r5cFk75
https://ibb.co/MPCFdc8