What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[Sold] Taito Egret 3

• Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Hallo allemaal,

Hier even een serieuze [IC] interest check. Ben van plan mijn E3 te verkopen omdat ik naast deze al andere jamma en jvs cabs heb.

Daar gaat ie dan:

Taito Egret III (in zeer goede staat en perfect werkend)
2 Player panel
Tri-Sync 15-24-31khz 'pure flat' Samsung monitor (geen burn-in!!)
Jamma en JVS
incl. Marquee holder
incl. 300w step-down converter.

Vraagprijs: Euro 850,-

Op het moment is het scherm horizontaal gezet dus niet zoals op de volgende foto's.

E3_01.jpg

E3_02.jpg

E3_03.jpg

E3_04.jpg

E3_05.jpg

pooyan":1e1gq4lo said:
Hé Henk, wat heb je op het oog dan?

Niet zo spectaculair hoor Erik. Waarschijnlijk nog een Naomi. :)

Wel zonde, zeker de mooiste cab hier op het forum.(orgineel dan 😉 )

Niet de firstpost die ik had verwacht te maken (account vandaag actief geworden en nog geen tijd gehad voor een introductie ;)), maar op zich heb ik wel interesse. Ik heb sowieso nog wel wat vragen als newbie (ben een vriend van Drifter/Addy die bij Erik een Atomiswave heeft besteld), dus als je het goed vindt kom ik daar morgen op een wat normaler tijdstip op terug :)

Maar dan weet je alvast dat er mogelijk interesse is.

/Groet,
Martijn

S913":3w56xgax said:
Maar dan weet je alvast dat er mogelijk interesse is.

/Groet,
Martijn

Da's mooi om te weten. Deze cab is eventueel geen slecht begin dacht ik zo. Dank je en welkom! :)

Ik heb me de laatste tijd suf gegoogled en dat is een hele mooie prijs! Net is boven mijn budget maar hij ziet er erg strak uit.

Drifter":3fg9tj68 said:
Ik heb me de laatste tijd suf gegoogled en dat is een hele mooie prijs! Net is boven mijn budget maar hij ziet er erg strak uit.

Thanks man!

Deze kast is zo ergguuh wreed !

Is dit de kast nog steeds te koop ? ik wil hem heel graag hebben :)

Gr.
Robert

Het beestje heeft een nieuw huisje gekregen :D

Zie hier zijn nieuwe (tijdelijke?) plekje in de huiskamer:

dscf8914.jpg

Kicken game-art er boven he? :roll: (Uitzicht vanuit mijn geboortehuis)

S913":kgxmc6p7 said:
Het beestje heeft een nieuw huisje gekregen :D

congrats man, dat is een kicken cab. Ben benieuwd hoe je Mame conversie gaat en zal dat topic met aandacht volgen.

De reis is dus goed verlopen zie ik maar de trap moet nog even bedwongen worden. 😉 Maar hij staat daar goed zo te zien.

Check nog even bij anderen voordat je er een pc aan gaat hangen i.v.m. resoluties / frequenties en dergelijke.

Gefeliciteerd!

Gefeliciteerd S913, veel plezier met je nieuwe cab :)
Ik ben best wel jaloers op je :P

Thnx guys, ben er ook ERG happy mee. Baalde wel even dat hij de trap niet op kwam (2 keer geprobeerd, gaat niet je niet in de koude kleren zitten die 140 kg), maar gelukkig was mijn vrouw begripvol heart.gif.

Ben bang dat het echter geen permanente oplossing zal zijn, dus uiteindelijk moet hij naar boven ... Maar geen haast, eerst de materie leren kennen en misschien durf ik het dan aan hem een beetje te strippen om de kilo's wat omlaag te krijgen ... Of kom ik op een ander geniaal idee.

@SmokinJokerZz: Don't worry, jij hebt toch ook een mooie Egret 3 in bestelling staan dacht ik?

Fijne cab dude congrats !

En die pinnetjes zijn idd kwetsbaar, zeker hoe Starcab ze verstuurt. Bij mij hadden ze een gat in de envelop gemaakt, gelukkig miste er niet 1.

Status
Not open for further replies.
Back