What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SOLD: PC-Engine RGB Multiregion + games

Beatmaster-P

1CC Aspirant
Joined
Jan 11, 2009
Messages
889
Reaction score
0
Location
Den Haag
Pricedrop

merk dat ik toch het meest arcade ah gamen ben, en toch ook weer wat finance op orde wil brengen,
dus gaat mijn geliefde multi region PC Engine met RGB scart + 10 games in de verkoop

Alles werkt 100% perfect en kan incl MSX rgb monitor geleverd/opgehaald worden.
droog en strak plaatje, like you' ve never seen before! (ik zal zo ook even pics van beeldkwaliteit erbij zetten)

- PC Engine Core Grafx met RGB out en jp/us region mod + Scart cable + voeding + joypad (evt msx monitor)
- Splatterhouse
- Ninja Spirit
- Daisenpu (aka Twin Hawks) Toaplan shooter
- Deep Blue (shooter)
- Toy Shop Boys (shooter)
- Genji en Heike Clans 1
- Genji en Heike Clans 2
- Namco Baseball 91
- Tower of Druaga
(- bonus Galaga 88' )

img00327201111051711.jpg


img00328201111051713.jpg


All in one buy voor deze rare modded console : 200,- (tot 1 dec)
 
zijn de games met hoesje of alleen de hu-cards?
 
Zijn allen met mint hoesje!

behalve bonusgame Galaga 88,

zal even de pics erbij doen
 
verkoop je de monitor ook zonder de pc engine? ben wel geinteresseerd dan.
pics please? :mrgreen:
 
Waarom vragen of de games met hoesjes zijn, en vervolgens de monitor los willen kopen... ><
 
jiggymf":37snbyrb said:
Waarom vragen of de games met hoesjes zijn, en vervolgens de monitor los willen kopen... ><

right you are..

de monitor zit ik idd eigenlijk ook niet op te wachten om te verpatsen,
maar als iemand de PC engine set neemt (die wel wat waard is)
vind ik dat die het dan ook wel in volle glorie mag gamen, en strijk ik
mn hand over mn hart. you know what i mean? 8)

echter op een goeie rgb monitor of scart rgb tv, is het al dansen rond de tafel :shock:
 
aha, nevermind dan. dat over die games was meer een algemene vraag..
succes met verkopen :D
 
FF, serieus mannen

1 keer PC Engine met RGB gezien en je bent verkocht!

anders meenemen naar retrodag?
 
ik zie hier mensen op het forum praten over hoe bijzonder PC Engine is (en dat is het zeker)

Van hoe zeldzaam bepaalde consoles zijn van NEC tot extremely rare PC-Engine games etc etc.

maar ik kan er echt in no way bij dat we het hier hebben over de standaard varianten zonder RGB!!!
Dan is het echt verzamelaars pret, tot dat je de console aanzet, dan moet je toch afhaken? hoop ik??

Met alle respect, maar dat is hetzelfde als naar een extreem duur restaurant gaan en dat je letterlijk
aangeeft dat het eten niet lekker hoeft te smaken, want dat is niet van belang (ben serieus)

Laatste kans : 200,- compleet (1 dec gaat deze er vanaf)
 
Zou hem zo van je kopen maar ben ff tight on cash met net een nieuwe Astro cab waar ik ook nog wat aan wil knutselen.
 
Back
Top