
Fonzi":puxo3a56 said:Verder in het artikel lees je dat SNK voorlopig geen PS3 titels zal uitbrengen, wegens te duur en niet zinvol omdat de userbase nog te klein zal zijn. Het bevestigd mijn vermoedens die ik al een tijdje heb. Kleinere publishers en devco's gaan toch meer en meer voor de Wii kiezen omdat de ontwikkelingskosten zowiezo maar de helft zijn dan die van de PS3 en XBox360 (volgens Scott Steinberg van Sega).