Zijn die niet allang gedumpt inmiddels?Kaneda":1be2zy6b said:al zijn er 2 roms die niet anders te spelen zijn, Starfox 2 ( dus niet de gelekte beta rom) en Mario RPG.
d":3kn7pjqk said:Die zijn wel speelbaar op de sd2snes sinds kort door middel van het veranderen van een paar files. https://krikzz.com/forum/index.php?topic=7451.0
Zelf niet geprobeerd, er is geen enkele super fx game die mij cool lijkt.
Verder heb ik dus ook geen behoefte aan een mini vanwege allerlei tekortkomingen, wel goede deal hoor. thx. Laatst eentje gehaald als kado voor 99. Had ik dus wat kunnen besparen.
d":37cyf19j said:Zelf niet geprobeerd, er is geen enkele super fx game die mij cool lijkt.