What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Snelste rotate mechanisme? Waarschijnlijk wel

Je kunt zo'n monitor eigenlijk niet taten terwijl hij aanstaat. Moet je daarna meteen degaussen als je dat doet (wordt meteen alle kleuren van de regenboog als je live tate). Gezonder om het te doen als de kast uit staat.

Ik bedoelde meer, het beeld aanzetten nadat de monitor is getate
Hoewel ik het eerste ook wel leuk zou vinden, wil ik ratson en het beeldscherm graag heel houden :D

Marcosan30":38epp652 said:
Ik bedoelde meer, het beeld aanzetten nadat de monitor is getate
Hoewel ik het eerste ook wel leuk zou vinden, wil ik ratson en het beeldscherm graag heel houden :D

Na het taten moet ik een paar minuten wachten vanwege Rainbow effect.
En hoezo lijkt het of ik een lege cab draai? Deze skinny dude met zijn ongeveer 65kg heeft al verschillende keren de monitor van zijn aerocity getate in zijn eentje ;)
(per x wel gemiddeld 3 weken fysio en massage therapie)

Hehe inderdaad. Ik heb zo'n vermoeden dat de beste man 1500 gulden bedoelt maar goed vragen staat vrij :D

Hij zegt alleen dat ie dat gekost heeft. Heeft hij er dus blijkbaar voor betaald, yeah right. Je kunt er altijd op bieden natuurlijk :D

Lol, had ik niet gezien op mijn telefoon. Dat is veel te duur.
De mijne was aanzienlijk goedkoper.

Ratson":3pnbz02k said:
Egret rotate mech. got nothing on my woody!
(sorry maar in het engels klinkt het nou eenmaal beter)

th_MOV03005_zpsfe73b060.jpg
Wat een geweldig mechanisme. Zal inderdaad een aardig centje gekost hebben om dat te laten maken bij die fransen.

Back