Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.
Dat is mijn oude cab . Eerst verkocht aan ckong, nu in de familie Ratson opgenomen. Heb destijds de hele cab gestript, sanwa stick en buttons erin gezet, alle bedrading vernieuwd, versterker+speakers erin gezet. Heeft een 19" hantarex monitor. Heerlijk kastje, en kan echt een enorme bak herrie produceren.
Zit heel veel liefde in deze kast, en ik weet dat hij tot op de dag van vandaag ook zo wordt behandeld. Toffe video, Ratson!
Bedankt jongens, is idd ideaal voor iemand als ik. @cageman: produceert idd een hoop herrie. Zit nu hyper64 in.
Had het ook al opgezocht, de makers maken ook voetbaltafels zag ik.