What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

[SLOTJE]Mushihmesama pcb

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Status
Not open for further replies.
A

Anonymous

Guest
Zoek 1 van deze titels in deze volgorde,

1 Mushihimesama
2 Espgaluda (found)
3 Esprade (found)

Hoeft geen kit te zijn, graag wel artwork (copy mag ook)


Staat ook op Otaku
 
almighty":gcrrmms1 said:
Zoek 1 van deze titels in deze volgorde,

1 Mushihimesama
2 Espgaluda
3 Esprade

Hoeft geen kit te zijn, graag wel artwork (copy mag ook)


Staat ook op Otaku

Nice, wat zo'n nozomi meeting al niet teweeg brengt :lol:
 
pooyan":3afma9sl said:
almighty":3afma9sl said:
Zoek 1 van deze titels in deze volgorde,

1 Mushihimesama
2 Espgaluda
3 Esprade

Hoeft geen kit te zijn, graag wel artwork (copy mag ook)


Staat ook op Otaku

Nice, wat zo'n nozomi meeting al niet teweeg brengt :lol:
😉
 
Cheers Marc ! Nice one.

Ben zelf net door de 15 mil grens heen ...
 
ElPancho":17lotk1q said:
Cheers Marc ! Nice one.

Ben zelf net door de 15 mil grens heen ...

Zeer goede prijs, lange leve Yahoo!
Met een beetje geluk aankomende week Ibara binnen, en heel misschien Esprade.
Mushi staat zeker ook op m'n verlanglijst en DS komt ook zeker nog eens.

Kost een paar cent... maar ach...volgende maand kinderbijslag :lol: ....
 
Mooi lijstje, Sama staat bij mij ook hoog, samen met doj.

Cave compleet, ooit is het zover :)
 
ElPancho":1ndt9bd3 said:
Mooi lijstje, Sama staat bij mij ook hoog, samen met doj.

Cave compleet, ooit is het zover :)
doj stond ook bij dezelfde seller op yahoo te koop, startbod 30,000 yen (221,00euro).
Yahoo is echt verslavend en daar kun je zeker je centen kwijt.
 
almighty":1e4ajefc said:
.... en DS komt ook zeker nog eens.

Mooi punt gescoord Marc, Espgaluda. Maar DS? Je was toch helemaal weg van de HD 360 versie? Toch omgegaan? Begrijpelijk.
 
almighty":241yi4yy said:
doj stond ook bij dezelfde seller op yahoo te koop, startbod 30,000 yen (221,00euro).
Yahoo is echt verslavend en daar kun je zeker je centen kwijt.

Ik zie hem staan. Heb je de verkoper, zoals ie vraagt, rechtstreeks benaderd?
Of via een tussenpersoon?
Yahoo verslavend .... yep.
 
pooyan":2menz5ov said:
almighty":2menz5ov said:
.... en DS komt ook zeker nog eens.

Mooi punt gescoord Marc, Espgaluda. Maar DS? Je was toch helemaal weg van de HD 360 versie? Toch omgegaan? Begrijpelijk.

DS komt ook zeker nog eens.

Zal ook zeker de laaste zijn Erik, Mushi zeker mijn voorkeur maar als ik dan toch voor bijna alle cave games ga, dan ds ook maar.
En ik blijf bij m'n standpunt dat de hd versie er mooiere uit ziet, maar dat neemt niet weg om ook de print te kopen.
 
ElPancho":jqzpb1gd said:
almighty":jqzpb1gd said:
doj stond ook bij dezelfde seller op yahoo te koop, startbod 30,000 yen (221,00euro).
Yahoo is echt verslavend en daar kun je zeker je centen kwijt.

Ik zie hem staan. Heb je de verkoper, zoals ie vraagt, rechtstreeks benaderd?
Of via een tussenpersoon?
Yahoo verslavend .... yep.
Via Ronnie, was een mooie prijs die doj en de cave sticker was nog intact.
Zag wel meer mooie shmups, vasara, vasara 2 , strikers, gals panic s (leuke puzzle), allemaal goede prijzen en niet zo belachelijk hoog als op ebay!
Ook de prijslijst van Legend HK is gewoon duur en na mijn idee heeft excellent teminste normale prijzen.Hulde aan Fannie! :P
Kan nu ook Mushi nog scoren maar geld is even op, dat heb je soms wel eens he?
 
YAJ is inderdaad erg verslavend, Ja, ik ook. :D Je kunt echt fantastische goede deals treffen maar de 'agent' fees en dubbele shipping kunnen erg oplopen. Heb nu een paar dingen in Japan opgeslagen liggen (kan 1 maand) die ik allemaal tegelijk laat shippen. Dat is dan wel weer handig.
 
Denk dat veel op YAJ al wordt weggestroopt door forum leden van over de hele wereld. Meestal bied ik niet als de username begint met 'cha'. Is namelijk de username van Shoppingmalljapan. :)

Ik had Galuda ook al gezien maar heb niet geboden. Vondt Euro 150,- wel een mooe prijs voor deze game maar had al zoveel andere dingen staan. :P
 
Ja je moet ergens een grens trekken, maar uiteindelijk is Espgaluda maar met 2000 yen omhoog gegaan.Zeker nog een koopje aangezien de gemiddelde prijs voor een losse pcb rond de 200 euro ligt.Uiteindelijk 160,00 euro.Komen uiteraard wel wat fees overheen.
Maar ga je kijken wat de prijzen zijn bij Legend HK of Excellent (ebay nog geeneens genoemd), dan is het zeker een nette prijs.

Komt ook bij dat yahoo echt nieuw voor me is en als deze verkoper al meerdere pcb's verkoopt en uit bronnen goed is, ik deze stap wel durf te nemen.
Ook zijn de fotos duidelijk en bij veel verkopers totaal dus niet.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top