What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SLG3000

Status
Not open for further replies.

Trailblazer

1CC Aspirant
Joined
Jan 8, 2009
Messages
775
Reaction score
0
Location
Breda - NL
Mocht iemand er toevallig nog een id aanbieding hebben dan hoor ik het graag! Pas een nwe lcd aangeschaft en als dit apparaatje voldoet aan de verwachtingen dan kan de crt definitief ad kant... Aansluiten lijkt gelukkig ook geen hogere wiskunde te zijn (belangrijk voor mij :lol: )

Bvd!
 
zojuist gegoogled wat het was... was benieuwd... echt gaaf dat ze zoiets hebben ontwikkeld :D
 
Ik heb er eentje gekocht tijdens Eurocade van de gast die dat ding heeft ontwikkeld. Ik was er nog niet aan toe gekomen, maar ik heb 'm afgelopen weekend aangesloten op mijn VGA Pentranic (open frame) scherm en het resultaat is echt geweldig. (met dank aan Has en Pas voor de juiste instellingen in Mame :) ). Kortom: een aanrader.
 
Zo, the little f#ck*r came in today! Heb er ook maar een bij ArcadeForge besteld. Dit weekend eens ff proberen aan te sluiten maar moet nog kabels kopen / bestellen voor met name de AES.

Zal deze topic sluiten maar waarschijnlijk moet ik snel een nieuwe openen in het FAQ gedeelte...
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top