What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SHMUPS docu on GameKings !!

"pascal is veel beter kwa peresenteren alleen donny weet meer. en ja gamekings is presenteren dus pascal is beter"

Beatmaster-P de nieuwe Gameking!! :D :D :D :D :D

Jammer alleen dat iedere vraag hetzelfde is, maar Pascal (of: arcade bouwer?) maakt er wat van, en is de Aristoteles van Nozomi gebleken. Bouw voor mij trouwens zo'n mame unit als je tijd hebt.....

lol,was me niet eens opgevallen.Normaal gesproken vallen zulke dingen me juist meteen op.Maar ja,het staat er wel in.Ronnie word fokking femus 8)

ja beetje jammer, stuk korter dan het vorige deel en niks over het event en ik dacht nog dat ik op gamekings zou komen met de cup :roll:

Anyways leuk om meer te zien over shmups en de reacties, het leeft wel op een of ander maniertje.

Vond dit nog wel een grappige reactie :

"Lekkere games en weer leuk om te zien dit zou deathsmiley ook wel willen spelen."

:):)

En Ratson :

Deze is voor jou :

"Jacquelinefan zegt:
11-17-2009 om 22:37

Ik ben een beetje verliefd op Jacqueline…
Wanneer is er weer een schmupbeurs, en is
Jacqueline daar dan ook ???"

:)

Bedankt Ronnie,dat is een goed begin van de dag.In januari zal ze er iig niet bij zijn omdat ze dan met haar moeder en oma in Egypte zit.De rest is ze bij hoor,met deze lelijke hippie om haar te beschermen 8)

Back