What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shit spit

Jinxz

Pattern Reader
Joined
Jun 6, 2010
Messages
2,387
Reaction score
0
Location
Netherlands
Gisteren een aantal shirts bedrukt voor een klant, ingepakt en PATS ... Het schiet me in de rug en de pijn ging niet meer weg. Met me domme kop ga ik op de bank liggen en kom vervolgens met geen mogelijkheid meer overeind :? Haha oudhollansche spit. Behoorlijk kansloos ;)
 
Gelukkig maar dat je wel een laptop of tablet in de buurt had zodat je de hele dag op Nozomi kunt rondhangen.
 
Ken":14i5grwv said:
Gelukkig maar dat je wel een laptop of tablet in de buurt had zodat je de hele dag op Nozomi kunt rondhangen.
Haha idd
 
Sommige mensen hebben alles al
En dat is ook bij Chris het geval
Weet je wat Chris in zijn schoentje vindt?
Een aanval van spit, met de groeten van Sint

Dit is 't cadeau dat precies bij je past
Sint hoopt dat hij je daar blij mee verrast
Sint staat bekend om z'n goede smaak
En daarom is dit cadeau zeker wel raak

Houd bij dit geschenk in gedachten
Dat je niets onderneemt boven je krachten
Alle kinderen groot en klein
Hebben met spit erg veel pijn

Dit gedicht is bijna uit
Je gaat 't riet in met een kluit
Dit is niet het cadeau waar je op zat te wachten
Maar laat dit gedicht je pijn een beetje verzachten

:mrgreen:

Je kunt er niet vroeg genoeg bij zijn, met de sinterklaasgedichtjes
 
Cageman":27v2050u said:
Sommige mensen hebben alles al
En dat is ook bij Chris het geval
Weet je wat Chris in zijn schoentje vindt?
Een aanval van spit, met de groeten van Sint

Dit is 't cadeau dat precies bij je past
Sint hoopt dat hij je daar blij mee verrast
Sint staat bekend om z'n goede smaak
En daarom is dit cadeau zeker wel raak

Houd bij dit geschenk in gedachten
Dat je niets onderneemt boven je krachten
Alle kinderen groot en klein
Hebben met spit erg veel pijn

Dit gedicht is bijna uit
Je gaat 't riet in met een kluit
Dit is niet het cadeau waar je op zat te wachten
Maar laat dit gedicht je pijn een beetje verzachten

Lol, ik lag in een scheur :mrgreen: :mrgreen:

Thanks iedereen!

Cageman, erg bedankt voor het gedicht,
Vandaar dat deze aan jou is gericht.
Ik zal de spit speciaal voor jou opsparen,
Om 'm na gebruik in een doosje te bewaren.

Op het NGC zal ik 'm dan aan jou geven,
Zodat jij al dit plezier ook mag beleven.
Kruipen, janken... geniet er van,
Dit maakt van iedere jongen een echte man.

Jouw wraak zal vervolgens zijn met het winnen van Daytona,
Daar rijmt niet zo veel op... Behalve het toetje van Mona ;)
Toch bedankt dat je aan me dacht,
Al weet je nu wat er op je wacht
 
En dan dit Hahahahaha! Lekker bezig jongens!
 
Na 26 uur kon ik eindelijk weer opstaan. Het proces van liggen naar staan kostte 3 uur. Wat een brakke bedoeling.
't is een beetje een race tegen de klok geworden want a.s. Maandag om 10.00 heb ik het laatste gesprek in die arcade loods to seal the deal. Dat kan ik niet missen natuurlijk ;)
Al ga ik op een brancard :)
 
Back
Top