Robin":1zo9hapc said:En het geloof van de meeste mensen die denken dat het 100% een natuurramp is geweest, dat gaat er bij mij echt niet in. Als je dit alles serieus gaat onderzoeken dan zal je waarschijnlijk ook tot een soortgelijke conclusie komen?
Cageman":1ys54xqd said:Robin":1ys54xqd said:En het geloof van de meeste mensen die denken dat het 100% een natuurramp is geweest, dat gaat er bij mij echt niet in. Als je dit alles serieus gaat onderzoeken dan zal je waarschijnlijk ook tot een soortgelijke conclusie komen?
heuh.. nee..? Waar denk je aan, dan?
Da Dude":3enmatya said:nog niks op het nieuws. Nu.nl is vol van die l*l die ons belastinggeld opmaakt met dat schijnrechtzaakje.
http://www.youtube.com/watch?v=ubLA7u92C1w