What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shenmue III

Op de Dreamcast gespeeld, was een gave game toentertijd, voornamelijk de free roaming, size en de vele sub-quests en mini games.

Doch, denk niet dat ik het nog een keer hoef te spelen, het originele is er inmiddels wel af en vele games hebben het genres verbeterd.
Plus het is op PC :roll:

Mijn reactie toen ik de aankondiging zag:

3xO4Bcr.gif

waiwainl said:
Op de Dreamcast gespeeld, was een gave game toentertijd, voornamelijk de free roaming, size en de vele sub-quests en mini games.

Doch, denk niet dat ik het nog een keer hoef te spelen, het originele is er inmiddels wel af en vele games hebben het genres verbeterd.
Plus het is op PC :roll:[/quote

Ga je mond spoelen met azijn man. Dit is het vetste game nieuws in jaren :mrgreen:
Ik heb gelapt, eindelijk gaat hij er komen.

Als ik dan lees dat de 2de Shen Mue game 14 jaar geleden uit kwam voel ik me echt een oude lul zeg :mrgreen:
Ik ga deel 2 nog maar eens opnieuw spelen 'for the hell of it'

Dit is een no brainer, meteen bij de onthulling gebacked! :) Kijk erg uit naar het eind resultaat, hoop alleen wel dat er uiteindelijk alsnog een Xbox One versie wordt aangekondigd, anders zal ik noodgedwongen moeten investeren in een dikke game PC :O.

Back