What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shadawie?

Dat waren voor de verandering 10 goed besteedde minuten op internet.
 
GVD, het waren er nota bene 12! 12 Minuten! Wat is dat nou weer voor flauwe kul! :D

Haha nee het is een mooi artikel geworden Chris, leuk om te lezen hoe dat zo is gegaan. Zo zie je maar weer dat mensen soms voor moeilijke keuze gezet moeten worden om misschien wel een pareltje te vinden / zelf te maken :D
 
Leuk interview. Beetje jammer dat er geen link naar Nozomi wordt genoemd. Maar, gaaf ;)
 
Mooi artikel Chris, ook prima exposure voor je :D
Anton kwam er helaas niet doorheen, er stonden niet genoeg plaatjes in :mrgreen:
 
Tnx guys. Inderdaad jammer dat Nozomi niet naar voren is gebracht. Zo zijn er meer dingen die ik nog wou melden maar dat ik in de toekomst wel weer goed ;)
 
Haha welnee man lekker boeie een link naar een Nederlands forum op zo'n grote internationale site :)
 
Marcosan30":nlggbkwz said:
Mooi artikel Chris, ook prima exposure voor je :D
Anton kwam er helaas niet doorheen, er stonden niet genoeg plaatjes in :mrgreen:

Kun je nu wel lullig doen, maar t is ook nog in t Engels hè! Maakt het extra moeilijk.

OT; Nice man! SRK is wel dikke site, gratis reclame is nooit verkeerd natuurlijk!
En sowieso leuk om te (laten voor-) lezen
 
Leuk interview man, Ik dacht dat je al VEEL langer bezig was.
Lijkt mij echt uber, als je op een tournament zoveel van je sticks ziet.

Ik had mijn Vewlix moet laten signeren door jou. Is die nog meer waard.


Anton; Je kan na Google translate ook deze tool gebruiken: http://www.browsealoud.nl/home 😉 :mrgreen:
Hoef je het niet door van die vervelende ps4 gebruikers te laten voorlezen :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Tnx guys. Ik moet zeggen dat ik het stiekum zelf ook nog eens heb gelezen en 't inderdaad goed verwoord hoe het is ontstaan.
Resultaat tot nu toe is zo'n 5000 man in een dag (al is het nog maar 1 dag geleden) extra traffic op m'n site, flickr pagina en facebook pagina.
Leuk om wat extra exposure te krijgen.
 
Super man, coole business heb je opgebouwd in zo'n korte tijd, kun je met recht trots op zijn!
 
Back
Top