What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shadaloo's OTAKU container *pics added*

Jij bedoelt Fast & Furious (?) Die is het volgens mij ook niet :D
 
Geen Vin Diesel.
Aan de afbeelding is wel redelijk af te leiden dat het om een racer gaat. Maar welke pure Japanse game is 't ;)
 
The cat is out the bag. Ik had de afbeelding van de ver7AAX gebruikt achteraf maar had dus eigenlijk deze moeten gebruiken:
17-246.jpg


Initial D ver6AA twin cab incl. server
 
Mega vet

Trouwens zo een scale model wat moet ik me daarbij voorstellen?

Gewoon een vewlix kit in een doos die je dan zelf in elkaar moet steken?

Als de prijs wat meezit moet ik mischien even wachten voor ik aan men zelfbouw ga beginnen :-)
 
Gloeiende fucking holy shit. Die zou ik graag hebben. Geld is alleen volledig op, en deze is vast al voor iemand bestemd?
 
Cageman":1y6wni3n said:
Gloeiende fucking holy shit. Die zou ik graag hebben. Geld is alleen volledig op, en deze is vast al voor iemand bestemd?

De rechter helft van de twin komt beschikbaar. De P1 is verkocht idd. P2 is up for grabs.
 
Ok, en dan voor de mensen die dat graag zouden willen hebben: quanta Costa ;-)?
 
Wel een mooie cab hoor, erg strak... ben zelf niet zo van de race games... hoewel ik best wel een Outrun 2 wil fixen ooit!

Cage; dan ken je je Afterburner weer Afterburner maken en deze er naast.. whiew...
 
Cageman":3sqxkfmy said:
Ok, en dan voor de mensen die dat graag zouden willen hebben: quanta Costa ;-)?

De ID6 gaat voor 3650 euro incl. BTW en transport tot aan 't huis.
Kost wat, krijg je wat ;)
 
Japaners blijven BAAS in games. Check deze kerel die tegelijk op de 4e positie op de linker kast speelt en de 1e positie van de rechter kast :shock:

 
Wat een superkikke kast die Initial D! That's one lucky guy!! (2 in the end :mrgreen: )

Het enige wat ik er wel jammer aan vind is dat het alleen maar te gebruiken is voor Initial D en hoe je het wendt of keert elk spel gaat op een gegeven moment vervelen en is het jammer dat je er niet even wat anders in kan knallen!
 
Ja als daytona USA 2 gaat vervelen dan houd het ook echt op :D

Vraag me trouwens af of het klopt wat je zegt, het lijkt me dat deze cab jvs wired is en dat je er in theorie
Alles wat vrij nieuw (en waar je de mogelijkheid hebt tot hoge resolutie) waaronder lindbergh games (sega race tv, hummer, id5)
Ringwide (sonic all star racing), ringedge (id6 en 7) en 'what is next to come' op kunt spelen.

Of je dat wilt/moet doen is een andere discussie. Welke problemen zou je tegenkomen? (Mogelijk met de power supply)
 
Jinxz":yaw6od16 said:
Japaners blijven BAAS in games. Check deze kerel die tegelijk op de 4e positie op de linker kast speelt en de 1e positie van de rechter kast :shock:


Oh joh Chris, zo zit jij er straks ook achter (voordat ze naar hun koper moeten)
Ben benieuwd naar jouw skills 😉
 
Ja, inderdaad, al verveelde hij niet direkt, maar gewoon een keuze!

Het klopt in die zin dat het technisch wel kan, maar het probleem zit hem in de stuuruitslag die veel groter is en dat is gewoon k*t
Daarom heb ik ook een kastje alleen maar voor ID en dat soort games.
Outrun, Sonic, Mario etc. is daar gewoon echt niet op te doen. Dat vind ik er dus jammer aan, je zit dan zeg maar vast aan dat type spel, maar ik zou zo'n kast zeker voor erbij willen.

Blijft mooi speelgoed!
 
Hmm daar heb je dan wel weer gelijk in, stuuruitslag is inderdaad wel specifiek voor initial d.
Hebben jullie (Pascal, Arjan of jij) wel een de hele stuurinrichting vervangen, want dat lijkt
Me inderdaad een hels karwei?
 
Marcosan30":2sxyx478 said:
Oh joh Chris, zo zit jij er straks ook achter (voordat ze naar hun koper moeten)
Ben benieuwd naar jouw skills 😉

Ik ben ook benieuwd ;)
Hasan blijft de shmup baas.

Zat trouwens te meten maar ik hoop maar dat ie door m'n deur past :D :D Volgens de container-planning is de cab zonder stoel 95cm diep. M'n voordeur is 90 :shock:
 
Marcosan30":3htn0ak2 said:
Hmm daar heb je dan wel weer gelijk in, stuuruitslag is inderdaad wel specifiek voor initial d.
Hebben jullie (Pascal, Arjan of jij) wel een de hele stuurinrichting vervangen, want dat lijkt
Me inderdaad een hels karwei?

Nee, hebben we wel geprobeerd, maar is een hels karwei idd en heb je volgens mij echt te maken met metaalbewerking op professioneel niveau, als het al überhaupt te doen is.
In dit geval zou je dus alleen een dash swap kunnen doen, maar probeer maar aan zo'n dash te komen alleen de normale variant. Het is dus niet bepaald universeel en dat is echt jammer!
 
Marcosan30":3qo15jqq said:
Hmm daar heb je dan wel weer gelijk in, stuuruitslag is inderdaad wel specifiek voor initial d.
Hebben jullie (Pascal, Arjan of jij) wel een de hele stuurinrichting vervangen, want dat lijkt
Me inderdaad een hels karwei?
Ja, voor een cab waar OR2, Sonic, MarioKart, etc in draait gebruiken we een anders dashboard, zoals Has al aangeeft hierboven. De ID dash wordt echt alleen voor ID gebruikt.

Spelen van een game met een normale uitslag met een ID dash is alsof je in een truck rondrijdt :D (ID stuurwiel kan anderhalf keer rond, een normaal stuurwiel niet eens 1 keer)

Er zijn mensen die daaraan hebben kunnen wennen. Wij niet :-)

Maar de ID serie is wel deel van de holy grail van gaming hoor. Ik ben er althans niet uit te slaan als ik er in zit.

Mijn best-driver-of-all-time blijft echter Daytona USA. Hoe 'arcady' die ook is.
 
Jinxz":3d97z6mk said:
Marcosan30":3d97z6mk said:
Oh joh Chris, zo zit jij er straks ook achter (voordat ze naar hun koper moeten)
Ben benieuwd naar jouw skills 😉

Hasan blijft de shmup baas.

Nou ik ga nog flink oefenen binnenkort op mijn nieuwe shmupkast ;) WIP

Anyway Chris ik denk dat ik wel voor opslag kan zorgen als hij je huis niet in komt :mrgreen: Daar komen wij wel uit, voor een kratje bier en een zak chips mag die wel even blijven staan ;)
 
Back
Top