What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shadaloo's OTAKU container *pics added*

Heilige diarree, hoe uberdik is dit dan!!!!!!!!

Taito TypeX2 met SSFAE moek eigenlijk nog hebbuh! Waarom? Gewoon omdakkut wil . uit ;)

Taito TypeX2 met SSFAE moek eigenlijk nog hebbuh! Waarom? Gewoon omdakkut wil . uit ;)

me too. Al zit ik volgende week in Japan.
Zou je zo'n ding gewoon in je koffer kunnen meenemen???

Kan zeker, ik heb destijds zelfs een aparte trolley gekocht die ik helemaal volgestouwd het vliegtuig mee in nam. Wel nog hard uitgelachen door wat douane meisjes toen ze een sfc in mijn koffer zagen zitten, maar dat moet je dan maar even nemen :)

HOLY MOTHERS OF ALL SHIT!!

Vet Jinxz, ik wist er natuurlijk al van, maar om het daar allemaal te zien staan is toch even natte onderbroeken werk.

Laat maar komen en ik ben toch echt wel heel beniewd naar die Darius Burst units! Succes!!

Bedankt voor alle Holy Shits!

Haha wordt inderdaad een beest van een container ;)

Vanavond komen de prijzen online te staan.

Mijn grote goedheid wat een ongelofelijk mooie machines zijn dat.
Helaas valt dit NET buiten mijn budget :(
Wat kan ik krijgen voor mijn rechterbeen ? :)

studentzki":3ee4qm94 said:
Cool. Gaan we dan ff kijken hoeveel organen ik moet weg doen.
Ik denk dat ik maar als rompje door het leven ga. En met één nier kan dat ook nog wel prima.

Cageman":5dsapmy9 said:
studentzki":5dsapmy9 said:
Cool. Gaan we dan ff kijken hoeveel organen ik moet weg doen.
Ik denk dat ik maar als rompje door het leven ga. En met één nier kan dat ook nog wel prima.

joystickje onder je kin, en met je prothese button bashen... moet lukken

Back