What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Shadaloo.eu *aantal nieuwe pics*

De laatste tijd heb ik een aantal Hitboxen gemaakt. Vandaag maar ff de tijd genomen om de foto's te uploaden. Voor degene die er niet bekend mee zijn; een hitbox is een soort keyboard WASD i.p.v. een stick. sommigen zweren erbij, ik zou er geen seconde op kunnen spelen.
Hier wat picas:

Een linkshandige hitbox voor PC/PS3/360:
9079579250_7024c521d1.jpg

9077353341_1500841d55.jpg

9077353215_5d4d20a4cd_c.jpg

9079579214_dc9ffcdce6_c.jpg


Hier een hitbox voor een Zweedse klant van me. Hij had al een soortgelijke stick gekocht maar wou wat tweaks en besloot er nog eentje te halen ;)
Ik had custom aluminium buttons voor 'm gemaakt van o.a. een 3mm alu plaat. Had ze nog niet eerder gezien.
De button layout was zijn specifieke wens.
Werkt op PC/PS3/360:

9079631742_794c61a0ba_c.jpg

9077406451_99c3d2a8fe_c.jpg

9077405905_f7d4f11660_c.jpg

9079631190_59f2f3a683_c.jpg

9079630440_69223a35d8_c.jpg
 
Ja, precies. Gewoon knoppen in plaats van een joystick.
 
Ondanks dat het vast moeilijk is, ziet het er toch een beetje uit als cheaten :). Mag dit bv ook op een toernooi naar binnen?
 
Er is veel discussie geweest over het al dan niet toelaten op wedstrijden.
De hitbox heeft voordelen maar ook nadelen.
Om een voorbeeld te geven: de input moet 100% correct zijn en met een stick worden kleine foutjes vergeven (d,df+p i.p.v. d,df,f+p)

Ik heb er geen probleem mee, iedereen is vrij met wat hij speelt.
 
flay":1lmfzbja said:
Er is veel discussie geweest over het al dan niet toelaten op wedstrijden.
De hitbox heeft voordelen maar ook nadelen.
Om een voorbeeld te geven: de input moet 100% correct zijn en met een stick worden kleine foutjes vergeven (d,df+p i.p.v. d,df,f+p)

Ik heb er geen probleem mee, iedereen is vrij met wat hij speelt.

Capcom heeft zelfs een patch moeten maken voor Marvel vs Capcom omdat met hitbox de linker en rechter kant tegelijk ingedrukt kan worden. In MvC betekende dat dat je links en rechts tegelijk blockte en dus vrijwel invincible was ;)

DLX":1lmfzbja said:
Dat is echt een knoepert van een "stick" Chris :P Mooi ding!

Thanks. Ja die XL sticks zijn de laatste tijd zo'n 80% van m'n verkoop.

Hier nog een aantal nieuwe XL sticks die ik de laatste tijd heb mogen bouwen:

Vewlix 8 button layout met PC/PS3 compatibility.
9079875612_fea8f061ff_c.jpg
Love the angle ;)
9079876226_ccbc480d2b_c.jpg

9077650987_3540582874_c.jpg

9079877608_0e6755ac6c_c.jpg

Custom Harley Quinn stick.
PC/PS3/360 comp. USB Neutrik voor verwisselbare USB kabel:
9077609039_20e2aedcf6_c.jpg

9077608403_95eb50791f_c.jpg

9077607633_cc49a9c177_c.jpg

9077607245_92c2ebd770_c.jpg
 
Zeer mooie sticks. Ze zijn ook heel goed gebouwd, echt een aanrader! Ben nog steeds blij met die van mij.

Stick_01.jpg

Stick_02.jpg
 
Nice! Dat was de eerste stick die m'n dochter niet te zien kreeg voordat ie de deur uit ging ;)
Bruut artwork!
 
Na het ontvangen van de recente levering Sanwa en Seimitsu parts heb ik besloten om ze door te zetten tegen de laagste prijzen van de grote Europese aanbieders!

Sanwa JLF-TP-8YT sticks
van 24,95 voor 22,75

Sanwa OBSF30 buttons
van 2,75 voor 2,25

Sanwa OBSF24 buttons
van 2,45 voor 1,95

Sanwa OBSC30 CLEAR buttons
voor 3,45

Sanwa JLF-H wire harness
van 3,85 voor 2,95

Seimitsu PS-14-KN white/clear buttons
van 3,95 voor 3,45
 
Een tijdje terug weer een aantal sticks afgerond en verstuurd naar de nieuwe eigenaars:

Chun Li stick in hoogglans zwart:

chun1.jpg


chun2.jpg


chun3.jpg


chun4.jpg


chun5.jpg


Zangief stick voor een vaste klant uit de UK:

gief2.jpg


gief1.jpg


gief3.jpg


Deze stick heb ik ontworpen voor m'n dochtertje die in Juli 7 jaar wordt. Artwork is geshopped om een betere layout te krijgen t.o.v. de knoppen en stick. Net als de eerdere 2 sticks in hoogglans en vervolgens gepolijst voor een mooie glans.

girls_1.jpg


girls_2.jpg


girls_3.jpg


girls_4.jpg
 
Thanks guys!

waiwainl":14ojw7mc said:
Zeer mooi! Is een 7 jarige al een shmupper of streetfighter? :D

Ik denk dat ze nog het beste te definiëren is als buttonbasher ;)
Ze zal t.z.t. het meest naar de fighters grijpen vermoedt ik.
 
Jinxz":128gykxl said:
Thanks guys!

waiwainl":128gykxl said:
Zeer mooi! Is een 7 jarige al een shmupper of streetfighter? :D

Ik denk dat ze nog het beste te definiëren is als buttonbasher ;)
Ze zal t.z.t. het meest naar de fighters grijpen vermoedt ik.

Gave sticks Chris, goed om te horen dat je dochter jouw stijl heeft (buttonbashen) :mrgreen:
 
Jaa dat ziet er weer erg vet uit
Ben benieuwd hoe die van mij geworden is
Cool jinxz
 
Back
Top