Da Dude":hguffytw said:Zit er trouwens een groot verschil in prijs tussen die vewlix L en daimond?
Jinxz":3aat3c3k said:Da Dude":3aat3c3k said:Zit er trouwens een groot verschil in prijs tussen die vewlix L en daimond?
Zo rond de 700 euro.
Dat denk ik niet, want de Diamond op de foto's heb ik van Chris gekochtDa Dude":1fbwsch7 said:Dus als ik 700 bijbetaal, ruil je ze om ;-P
Thanks man. Ja, voor thuis. Kon al die galerij foto's van vewlix eigenaren niet meer aanDa Dude":sevtlvyz said:Goed bezig Arjan. Voor thuis?
Thanks!!R2-2D":11xq255r said:Wow , die witte Vewlix is echt mooi zeg!
Veel plezier er mee Cageman!