What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega Rally Online Arcade

Beatmaster-P

1CC Aspirant
Joined
Jan 11, 2009
Messages
889
Reaction score
0
Location
Den Haag
Even een thread geopend, dan vervuilen we de chat niet zo 8)

Veilig om te zeggen :
- Icelandic racer unlocken is dus even key om hoge scores te maken
- MT is sneller dan AT, maar dan heb je in split seconds meer om over na te denken
- extreem hoge tijden in online rosters (waar ook geen ghost car van is) tot de rijen met Icelandic racer :
klopt dus geen reet van!

het spel an sich is wel veel simpeler in opzet, banen en playablilty dan de eerdere disc versie.
das wel ff wennen trouwens, ik speel m overigens natruurlijk in de racecab. zie filmpje in Racecab thread.
 
en oh ja, high score pics.... or it didnt happen :twisted: :twisted:

heten we allemaal hetzelfde online bij Sega Rally? ik heet nml ' Beatmastah' daar, vandaar
 
mijn score op tropical, heb me nog niet aan de andere time trials gewaagd, eerst maar eens die icelandic racer unlocken! :mrgreen:
uOybzk0
 
Schade! Zal straks eens even wat piccas nemen. Sta nu op nr 71 (tenminste stond) bij Desert race

Btw ik ben Takenhaohmaru (spelfoutje in eerdere post)...
 
Beatmaster-P":xn3seu1u said:
Das echt een goeie score!

Met MT gedaan? en welke auto?

ford focus rs, MT
kan hem niet zo snel meer verbeteren dus ik probeer het wel weer als ik de icelandic racer heb geunlockt.
ps, heb je ook outrun online arcade op je ps3?
 
22072011071.jpg

Desert Track is dit.

Inmiddels plaats 85.... Umldye die tijd van je op Tropical is T.O.P. Ik kom niet beneden de 2:40....

De Sandbuggy krijg je trwns als je een Online game wint, dat is dan weer wel gelukt ;)
 
Ben nu op vakantie, maar als ik thuis kom zal ik de PS3 eens uit het stof trekken ;-)
 
:shock: eerste poging op tropical met de icelandic racer. zitten maar een stuk of 20 echte tijden boven :mrgreen:
ben wel klaar met deze track denk ik

rPvxzoo
 
Next stop, icelandic racer halen!

ik report zsm terug!

trouwens ook een top tijd hoor Trail, in desert!
 
alle legit nummer 1 tijden op SROA zijn door 1 persoon gedaan :o niet normaal meer.
blijven oefenen toch ;)

nieuwe tijden van mij:
02:37.61 tropical
02:23.68 desert
maak morgen wel foto's
 
Super tijden zeg! vooral Tropical, welke auto heb je gebruikt?

heb zelf inmiddels ook wat online races gewonnen en heb de Baja Buggy binnen
 
icelandic racer.. ;) zieke auto.

is er belangstelling voor een outrun online arcade highscore thread? geeft weer een reden om het te gaan spelen :)
 
ff lachuh, Umdlye we staan naast elkaar in world rank Tropical :D

ik heb inmiddels ' Icelandic racer' vandaar.

morgen ff pics?
 
Back
Top