What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega Outrun 2 Twin in topstaat

arcadeflipperfreak

Cabinet Dweller
Joined
Oct 4, 2011
Messages
130
Reaction score
0
Te koop Sega Outrun 2 Twin in topstaat, monitoren 100 %, chiriro 100 %, sp uitgevoerd, dash onbeschadigd, kortom zoek je echt een mooie, hij staat in Sint Willebrord, prijs e 4350

Fotos heb ik geprobeerd hier te plaatsen , maar dat is helaas niet gelukt.
 
Zou je de verkoop topic wat kunnen aankleden met een locatie, foto's, verkoopprijs, staat etc.? Dit voldoet niet helemaal aan de richtlijnen.

Foto's kun je op internet zetten vanaf je harde schijf via bijv. photobucket.
Vervolgens de
in topic zetten.

Ergens 4K voor vragen zonder foto's is als een cowboy zonder paard.
 
Ik kan zeggen: ja. Ik heb het apparaat namelijk een paar weken geleden gezien bij arcadeflipperfreak.

Zelfde foto's daarom hier ook maar eventjes:


ibyt8JJrIWB245.JPG


ipvgIDx1GHMpg.JPG


iboraTDunpdrgI.JPG


ip6s69xKlLNKs.JPG


ib0SIDKOqqnbsL.JPG


itsJ1Ey74eux9.JPG


ixCcSQb3El8n1.JPG


ibmuppk5r56az1.JPG


ibxLC1q2416bkI.JPG


ib6Gpe8D8puel.JPG


infvAUdTriqpl.JPG


iFdMy4pG4vIvp.JPG


iON5X6yGVqCSE.JPG


i9kFyyDgtGfle.JPG


ibloe0on68uRVG.JPG


iAFuFSXvZk0tr.JPG


iBqdifCoBf16s.JPG


iy6FQFyEb9ZCm.JPG


iCRTLwl9efeNX.JPG
 
NaomiFreakster":7ci57s8y said:
Damn nice! wou dat ik er plek voor had... aarg..
..en teveel geld op mijn rekening.. :-)
 
arcadeflipperfreak":32b4iack said:
Te koop Sega Outrun 2 Twin in topstaat, monitoren 100 %, chiriro 100 %, sp uitgevoerd, dash onbeschadigd, kortom zoek je echt een mooie, hij staat in Sint Willebrord, prijs e 4350

Fotos heb ik geprobeerd hier te plaatsen , maar dat is helaas niet gelukt.
 
Haha, daar trapt hij vast niet in :mrgreen:
 
Nou niet zo onaardig Mart :D Heel veel mensen vinden het een leuke kast, of er nou een CRT inzit of niet.
Ben zelf geen flipper purist, gaat mij om het plezier dat je er van hebt.

Maar ik mag em na overleg met vrouwtje niet weg doen, mijn zoon protesteert ook.. aarg.. van je family moet je het hebben hehe
 
arcadeflipperfreak":2h936d9q said:
:D Hey Vince

Zulke dingen moet je nooit overleggen, je moet het gewoon doen.
:mrgreen:
 
arcadeflipperfreak":39pc1ubn said:
:D Hey Vince

Zulke dingen moet je nooit overleggen, je moet het gewoon doen.
Lol ja, ik zal het onthouden voor de volgende keer :lol:
 
Paard zoekt Cowboy met echte cowboyhoed.
 
Back
Top