arcadeflipperfreak
Cabinet Dweller
- Joined
- Oct 4, 2011
- Messages
- 130
- Reaction score
- 0
Te koop Sega Outrun 2 Twin in topstaat, monitoren 100 %, chiriro 100 %, sp uitgevoerd, dash onbeschadigd, kortom zoek je echt een mooie, hij staat in Sint Willebrord, prijs e 4350
Fotos heb ik geprobeerd hier te plaatsen , maar dat is helaas niet gelukt.
Fotos heb ik geprobeerd hier te plaatsen , maar dat is helaas niet gelukt.