What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

De topper was ik nog schuldig;

Vorig weekend gespoten en gisteren een gele TL er in geknald,
de sega sticker voor het doorzichtige gedeelte (nu ff een klein tijdelijk plaatje)
en de 2 zijbeugels voor de OR2 marquee volgen nog..

imag0245s.jpg
 
cool je hebt hem binnen
ziet er goed uit mr sega 8)
toch maar een andere bord voor je maken voor je gameroom 😉
 
Da Dude":25nhl52h said:
HEy, Gaaf man, maar lukt dat met 1 scherm? Cab heeft er toch 3 orgineel?

Er zijn 2 versies (beide zeer zeldzaam) nml de Dual multiboard naomi en de 4x naomi multiboard.
de 3 screen DLX versie gebruikt 4 naomi's om te werken en de normale twin versie gebruikt 2 naomis, de 'extra' naomi wordt echt gebruikt voor graphical power en de cartridge doet dan ook raar (halve snelheid geen geluid)
op een normale naomi.
 
Geweldig. Orgineel ook nog. ben benieuwd hoe dat intern er uit ziet.

Maar wat een idee, gewoon naomi's koppelen voor meer power. wel slim
 
Back
Top