What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

SEGA Outrun 2 SP JVS Racecab

jiggymf":1c36ftxd said:
Ik heb zaterdag vd zekerheid vrijgehouden bij vrouwlief, dus ik heb zaterdag de hele dag de tijd in ieder geval ^^
Dat is ongeveer ook bijna zowat de enige dag die ik kan dit verdere jaar :p

Ok hou ik deze ook vrij, de Jupi's staan klaar zaterdag voor ons ;-)
 
Update :

Weird maar de Sega Nascar zou het niet moeten doen (bij aanschaf) maar deed het welgeteld 1 avond wel,
daarna weer niet :shock: ! Van Andy een andere bios versie gekregen voor de Hik als file (zonder eprom)
vervolgens naar Ahoud gezonden en vandaag binnen... zie het resultaat hieronder :

img00369201112142213.jpg


echt een f@cking mooi spel, en een ffb.. wil je nie weten!

img00374201112142214.jpg


Hikaru heeft echt ook weer een eigen soort graphics

img00375201112142214.jpg


En nog een fotootje van de Jigster aan de Daytona mod, hehe 8)

img00359201112101411.jpg


Inmiddels een hoop al aan de praat op de JVS, en eea aan i/o en drive bordjes gevonden
op Ebay, dus story continues...
 
Holy shit, die nascar gfx zien er wel heel mooi uit zeg!
Je kon het bij die Star Wars game al een beetje zien vond ik, hele mooie eigen stijl graphics op hikaru, hele goede draw distance. Valt niet tegen.
Ik kom m binnenkort wel even checken :mrgreen:
 
jiggymf":wevsan7z said:
Holy shit, die nascar gfx zien er wel heel mooi uit zeg!
Je kon het bij die Star Wars game al een beetje zien vond ik, hele mooie eigen stijl graphics op hikaru, hele goede draw distance. Valt niet tegen.
Ik kom m binnenkort wel even checken :mrgreen:

ik zal alvast Jupi's in bulk halen bij de groothandel :shock:

altijd welkom...
 
Finally OR2 art gevonden, en.... origineel van Sega!

die gast uit UK had toevallig ook wat OR2 marquee spulletjes voor Jiggy,
dus diegaan natuurlijk gewoon mee in 1 zending. (been there done that) 8)

left en right side Panel :
cimg2828.jpg


seat back:
cimg2823w.jpg


wordt een strakke bak!

Nu, maar alvast de Nascar art eraf halen :shock:
 
Yeah baby yeah 8)

Die or2 art, vooral origineel, is echt nagenoeg onverkrijgbaar. Al leg je een dikke envelop met bizar veel geld weg, dan nog is het eigenlijk onvindbaar.
Hebben we straks toch al 2 x OR2 cabs, gaat de goede kant op :mrgreen:
 
jiggymf":1mjf3gn6 said:
Yeah baby yeah 8)

Die or2 art, vooral origineel, is echt nagenoeg onverkrijgbaar. Al leg je een dikke envelop met bizar veel geld weg, dan nog is het eigenlijk onvindbaar.
Hebben we straks toch al 2 x OR2 cabs, gaat de goede kant op :mrgreen:

you know it!

deze waren idd ook niet echt 2 euro.. 8)
 
Mijn marquee viel wel mee, heb gezegd dat hij er bij jou maar wat extra cash bij moet vragen en mij de korting te geven :lol:
 
Ben ik straks nou de enige zonder OR2 cab? Nondeju :-) Nou ja, ik draai het wel op mijn Afterburner cab. Da's in ieder geval ook uniek :-)

Maar even serieus: Klasse! OR2 is vet artwork, imo!
 
@Pascal ik ben zo links en rechts me aan het orienteren welke 'vette' twinracer er bij mij zou moeten komen te staan maar ik wilde jou eerst vragen welke Sega cabs hiervoor in aanmerking komen? Uiteraard rekening houdend met de mod.

Zo zag ik op Ebay http://www.ebay.nl/itm/250876605583?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 een Sega Touringcar staan, welke ik qua kleurstelling en looks erg fraai vindt!

Nu is deze niet in orde en mist als ik het goed begrijp een kabelboom? Maar wat is in de basis nodig om een cab te maken waarmee je op veel manieren (origineel. PS3, Xbox, PC) racegames kan spelen?

Ik ben benieuwd!
 
Arcadegek":36b7beb4 said:
@Pascal ik ben zo links en rechts me aan het orienteren welke 'vette' twinracer er bij mij zou moeten komen te staan maar ik wilde jou eerst vragen welke Sega cabs hiervoor in aanmerking komen? Uiteraard rekening houdend met de mod.

Zo zag ik op Ebay http://www.ebay.nl/itm/250876605583?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1423.l2649 een Sega Touringcar staan, welke ik qua kleurstelling en looks erg fraai vindt!

Nu is deze niet in orde en mist als ik het goed begrijp een kabelboom? Maar wat is in de basis nodig om een cab te maken waarmee je op veel manieren (origineel. PS3, Xbox, PC) racegames kan spelen?

Ik ben benieuwd!

Vind het aan de dure kant.

Vooral als je zo'n cab wil gebruiken om er een universal racer van te maken is het zonde, dan heb je het liefst een kapotte cabinet :)
Er komt echt wel op korte termijn een kapotte cab langs, het beste is een Model 2 cabinet voor de mod die jij wilt doen meen ik (de cab die je post is inderdaad model 2 meen ik).

Als je geduld hebt, er zijn hier zat mensen die cabs aangeboden krijgen regelmatig in allerlei soorten maten en condities. Er komt echt wel een keer wat langs voor je, als we maar weten wat je ongeveer zoekt.
 
Inderdaad, gewoon even wachten/snuffelen :-)

De Touring Car setup lijkt niet geschikt voor de mod met het FFB PCB dat ik aan het maken ben. Touring Car heeft geen standaard model2 motor+clutch, maar een enkele motor (meer Happ-stijl).

Ik heb zelf een Touring Car in opslag staan. Binnenkort te bezichtigen, als hij weer in volle glorie wordt hersteld.
 
@ Jiggyfm en Cageman, thx voor het advies!

Je kunt gerust je ogen en oren open houden voor me dat stel ik zeker op prijs! :)
 
Arcadegek":232fuu13 said:
@ Jiggyfm en Cageman, thx voor het advies!

Je kunt gerust je ogen en oren open houden voor me dat stel ik zeker op prijs! :)

Sorry kwas gisteren ff offline, maar idd wat Jig zegt sluit ik me bij aan.

voor dat geld heb je een hele vette JVS cab, en aan een M2 racer (al dan dubbel of niet)
echt niet veel meer aan uitgeven. zeker niet als je de mod wil gaan doen.
 
Update :

kunnen het nu wel rustig een OR2 cab noemen ongeveer,
de side panel en seat back art is binnengekomenm zie foto's :

img00443201201242057.jpg


Original art van Sega UK, kleuren zijn echt de shit:

img00444201201242133.jpg


Oude Nascar base stickers eraf, met de goeie ouwe fohn!

img00445201201242134.jpg


Seatback sticker, even met plakband gedaan want ik twijfel nog tussen deze kleur of de achterkap geel te spuiten, tips? :

img00446201201242137.jpg


zo nu op naar de base art en topper.. en nog een 28 polige eprom, voor de FFB OR2 soft die ik heb,

kunnen we los!!
 
Helemaal te gek man! :D Kwijllll.......... en hoe bedoel je strak! erg fraai! of had k dat al gezegd? :mrgreen:
 
Back
Top