What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega New Astro and Sega Net City

Status
Not open for further replies.

rklok

Shmup Veteran
Sega New Astro City

100% working, in good condition, some usewears
Original Toshiba/Nanao MS9 screen, no visible burn-in

Price : 595 euro

NAC%20(1).JPG

NAC%20(2).JPG

NAC%20(3).JPG


Sega Net City

100% working, in good condition, some usewears
Toshiba/Nanao 2930 15/24/31khz screen, no visible burn-in

Price : 495 euro

Net%20(1).JPG

Net%20(3).JPG

Net%20(4).JPG

Optional :

- shipping NL : 65 euro
- new stepdownconverter 200-110 : 59 euro
 
Cageman":28n5gu96 said:
Op beide cabs ontbreekt het slot op de coindoor. 98% werkend dus ;)
hahahaha. oog voor detail.

Maar wat een mooie cabs weer. Net als je eerste auto, je eerste cab weer zien blijft leuk... :D
 
Oh ja ik zie het al, de locatie vergeten : Voor degene die het nog niet weten : Apeldoorn, The Netherlands... :)
 
rklok":2w239wf8 said:
Oh ja ik zie het al, de locatie vergeten : Voor degene die het nog niet weten : Apeldoorn, The Netherlands... :)
Je bent er bijna ;) Je reactie is wel redelijk episch, trouwens. Waarom dat is, laat ik je zelf uitpuzzelen :mrgreen:
 
Wtf? Waarom is die net city zo goedkoop?
Ligt er een dode buideldas in de base?

Echt hele nette prijs. Ruilen voor een blast met 31k scherm? :p
 
Prijzen te laag. hahahahaha goeie.

Anton, ze4t snel de Blast te koop, vast iemand voor te vinden, en dan een nac reserveren.
 
Daar de New City de banners + instructionstrip overeenkomen met het spel wat er op draait.
Is het spel included? :P
 
rklok":1jjik9zq said:
Engels mag toch niet ? Arjan..
Corrected..!

Vertaal volgende keer die 3 zinnen in je advertentie gewoon even naar Nederlands, Ronnie. Je begint echt steeds meer op die Italiaanse handelaren te lijken waar we hier zo ontzettend dol op zijn.
 
Cageman":s7rqnpqb said:
And for anyone buying this (a good price indeed), I have an empty JVS driving cab for sale that would make a beautiful marriage with the OR2 kit :)

Arjan , kom op man

Als het jouw uitkomt dan reageer je zelfs in het engels op "die Italiaanse handelaren waar jullie niet zo dol op zijn"
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top