What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega Nascar op MP

Superthnx Michelze = sold ;-)

is een Sega Hikaru JVS cab

en is binnen voor de aankomende arcade ruimte 8)

eindelijk een omhulsel voor mn Chihiro ;-)
 
Mooi dat 'we' m hebben, prijs was wel interesting met dat mobo erin :)
Zat me al 2 dagen in te houden ^^
 
Ik had dezelfde verleiding. Inderdaad tof dat hij in de community blijft. Is volgens mij een mooie cab.
 
Idd mannen,

als dalijk de ruimte er is dan zullen jullie ook de nodige rij uurtjes erop maken 8)

kon ik niet laten gaan, kan ik gelijk mn Star Wars Racer testen ;-)
 
Beatmaster-P":36usc6wx said:
Idd mannen,

als dalijk de ruimte er is dan zullen jullie ook de nodige rij uurtjes erop maken 8)

Je ziet Arjan en mij maar in 1 racecab non stop vrees ik. Not as long as there's Daytona USA ^^

Beatmaster-P":36usc6wx said:
kon ik niet laten gaan, kan ik gelijk mn Star Wars Racer testen ;-)
HA! I knew it!
 
En heb ik meteen mn Daytona 2 topper erop vd andere kast :shock:

wellicht een gele OR2 van maken?
 
jiggymf":1iz7zpaj said:
Beatmaster-P":1iz7zpaj said:
Idd mannen,

als dalijk de ruimte er is dan zullen jullie ook de nodige rij uurtjes erop maken 8)
Je ziet Arjan en mij maar in 1 racecab non stop vrees ik. Not as long as there's Daytona USA ^^

ik merk dat ik die nog steeds elke dag even aangehad MOET hebben!
 
ja, nog steeds wel maar al iets minder.

Kan in ieder geval left+right side art krijgen voor de monitor 200 euro. Is wel repro.
Ik heb het zelf niet nodig want ik heb originele panels met art gekocht (en ik vind het ook wat prijzig voor repro), maar allicht heeft iemand anders er wel baat bij.
 
jiggymf":26ggn8ye said:
ja, nog steeds wel maar al iets minder.

Kan in ieder geval left+right side art krijgen voor de monitor 200 euro. Is wel repro.
Ik heb het zelf niet nodig want ik heb originele panels met art gekocht (en ik vind het ook wat prijzig voor repro), maar allicht heeft iemand anders er wel baat bij.

200 voor repro? krijg je daar een blow job bij :P
 
Beatmaster-P":mfzucvcd said:
jiggymf":mfzucvcd said:
ja, nog steeds wel maar al iets minder.

Kan in ieder geval left+right side art krijgen voor de monitor 200 euro. Is wel repro.
Ik heb het zelf niet nodig want ik heb originele panels met art gekocht (en ik vind het ook wat prijzig voor repro), maar allicht heeft iemand anders er wel baat bij.

200 voor repro? krijg je daar een blow job bij :P

zal ik het vragen voor je? :p

Hij weet niet of het NOS is of repro, hij heeft een paar setjes liggen in z'n warehouse, dus hij roept maar repro.
En ik weet dus ook niet of het NOS is of repro :)
Hij print ze in ieder geval niet zelf, en heeft ook geen files ervan oid, hij heeft gewoon wat setjes liggen en dan is t op.
 
nou ok, we kijken wel ff.. alsk nix tegenkom dan laat ik t je weten!

eerst maar es die kast hier krijgen :oops: Has is al opgeschakeld
en we gaan m met de bus halen begin december
 
Waar staat dat ding?
Wil m ook wel halen hoor met je, huur wel een boedelbak.
 
Ja! OR2 van maken. Dat plannetje had ik er ook al voor bedacht :-)
 
Beatmaster-P":2h3ty4v6 said:
Thnx

in Belgie,
maar we hebben die witte bus zwzo,

maar we kunnen wel roadtripje maken

+1 :-)
 
hahaa, kunnen maar 3 in de bus :o

joh we kijken wel ff hoe of wat, ik bespreek wel
ff met Has, die heeft alleen nu wat andere afleiding :D
 
Back
Top