NeTaXe":sm3us1ai said:Probleem gevonden! Was baantje doorgefikt op filterbord. Nieuw baantje en geluid weer perfect!![]()
Gefelliciteerd. Goed bezig! Je hebt zeker niet toevallig een fotootje gemaakt van die afgefikte baan? Ben benieuwd waar je dat precies kan zien.NeTaXe":27ktc573 said:Probleem gevonden! Was baantje doorgefikt op filterbord. Nieuw baantje en geluid weer perfect!![]()