What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega model 2 vraagje

Trol

Cabinet Dweller
Ik heb hier een Dead or Alive pcb liggen die ik met geen mogelijkheid aan de praat krijg.
De 5v wordt naar 4,13 getrokken op een standaard arcade voeding.
Mijn Naomi voeding trekt hem ook niet.

Hebben deze pcb's een extra zware voeding nodig?
 
Model 2 PSU is wel vrij zwaar. Model 2 hardware is supergevoelig voor de 5v. Dat moet echt op 5-5.1 staan.

Daarnaast is het erg fragiele hardware. Ik heb er enorm veel problemen mee, tot op de dag van vandaag. De 6-player Daytona USA in het NGC is feitelijk altijd kapot.
 
Wat gaat er in de regel stuk aan die pcbs dan?
Ik twijfel of het aan mijn voedingen ligt, power drift en hang on draaien prima op die voeding.
Die twee lijken me ook redelijk zwaar.
 
Video PCB is het onderdeel dat het vaakst stuk gaat.

Maar neem maar van me aan dat je echt 5-5.1 volt op de PCB moet hebben staan. Daaronder is echt een nogo.
 
Lag dus aan de draden van +5 en gnd.....
Onze chinese vrienden die jamma kabelbomen maken lijken dikkere draden te gebruiken voor de voedingen.
Niet dus, isolatie is dikker maar het draadje zelf is lekker dun :evil:
 
Dead or Alive is geen JAMMA PCB, maar Model 2..

Of heb je een JAMMA verloop erbij gekregen?
 
Back
Top