What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega f355 twin met foto's

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
Ik ga zaterdag gewoon maar even kijken, waarschijnlijk "verlieft worden" en hem kopen ;)
Kan ik jullie weer lastig gaan vallen met vragen als "waar kan ik ferratie embleempjes kopen voor op het stuur?" enz...... ;)
 
Als je het mij vraagt is de Daytona USA 2 cab die nu in Buy & Sell staat echt een veel interessantere deal dan deze. En nee, dat heeft er niets mee te maken dat ik die cab ken en die van Has is, maar gewoon omdat het een betere value for money en een betere game is.
 
http://www.flippermarkt.de/community/forum/showthread.php?t=90188
Dit brengt me nu weer aan het twijfelen hè, deze man loopt al meer dan 2 jaar te leuren met z'n twin sega touring car racer en is hem voor €700,-- nog niet kwijt :(
ik koop hem wel voor m'n plezier maar als ik hem kwijt wil en €1000 moet inleveren word ik daar niet vrolijk van, ik denk dat de groote van de arcade en het gewicht toch voor veel mensen niet Interesant is misschien kan ik beter een wat kleinere arcade uitzoeken.
 
Touring car is niks waard. Slechte game, geen bruikbare kast voor andere games..
 
Cageman":1azz8egi said:
Touring car is niks waard. Slechte game, geen bruikbare kast voor andere games..

Inderdaad, uiteindelijk gaat het om een spel met een kast eromheen en Touring car is gewoon een dikke drol.
 
Ik zou als ik jou was eerst eens een goedkopere simpele kast met mainstream game kopen, voordat je in F355 stapt om te kijken of je het wel echt leuk vind voor je er 2200 euro op stuk slaat.
 
Jinxz":2u8dhbit said:
Cageman":2u8dhbit said:
Touring car is niks waard. Slechte game, geen bruikbare kast voor andere games..

Inderdaad, uiteindelijk gaat het om een spel met een kast eromheen en Touring car is gewoon een dikke drol.
Exact. Daarom heb ik mijn Touring Car kast ook opgeofferd voor een conversie. Waar ik nog altijd aan moet verder gaan werken. Tijd, tijd, tijd, tijd... :D
 
Ken":1njf5pmg said:
Ik zou als ik jou was eerst eens een goedkopere simpele kast met mainstream game kopen, voordat je in F355 stapt om te kijken of je het wel echt leuk vind voor je er 2200 euro op stuk slaat.
Met een beetje geluk komt binnenkort mijn Daytona USA Twin te koop. Als je dan toch een mooie instapper met een EPISCHE game wilt hebben.. hou dan Buy, Sell & Trade in de gaten!
 
hoi
ik weet toevallig ook waar deze f335 staat

die kun je gerust kopen,is echt maar dan ook echt helemaal schoongemaakt en nagekeken

werkt dus idd perfect

gr robert
 
Zoals anderen al gezegd hebben.
F335 is een pure simulator. Echt een game voor hardcore drivers. Ik vind het een top game. Maar deze game is voor de DC en de PS2 uitgekomen. Ik zou eerder op zoek gaan naar een racing game die nooit een conversie heeft gehad, helemaal voor dat geld.
-Wangan Midnight
-Battle Gear 4 Tuned
-etc.
Heb je de game op de DC/PS2 wel al vaak genoeg gespeeld?
 
d":tk8v0mw8 said:
Zoals anderen al gezegd hebben.
F335 is een pure simulator. Echt een game voor hardcore drivers. Ik vind het een top game. Maar deze game is voor de DC en de PS2 uitgekomen. Ik zou eerder op zoek gaan naar een racing game die nooit een conversie heeft gehad, helemaal voor dat geld.
-Wangan Midnight
-Battle Gear 4 Tuned
-etc.
Heb je de game op de DC/PS2 wel al vaak genoeg gespeeld?
Wangan Midnight is er wel op PS3: http://en.wikipedia.org/wiki/Wangan_Mid ... video_game)
 
Ik heb die game en ook de ps2 versie en dat zijn totaal andere games van een totaal andere developer.
Ik had het over Wangan Midnight Maximum Tune. Sorry voor de onduidelijkheid.
 
Back
Top