What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

Sega Driving System

rklok

Shmup Veteran
Joined
Feb 19, 2008
Messages
1,252
Reaction score
0
Location
Apeldoorn
Deze wilde ik jullie (vooral de sega driving fans ) niet onthouden :

Segadriving.jpg

Wel een VHS videorecorder vereist...
Hier ook een Youtube filmpje van de US versie
 
Mooie get :-)

Ziet er trouwens nog nieuw uit, uniek dus. Had al eens wat video's gezien, echt hilarisch.
 
ziet er idd brand new uit.
je moet er wel een hoop fantasie voor hebben :P geniaal.
 
Deze werden vroeger verhuurd door mijn plaatselijke Videotheek.
Bedankt voor die blast naar de past, Ronnie. Heb het zelf toen niet gespeeld maar weet dat een van mijn vrienden het een x gehuurd had en best leuk vond.
SEEEGGGGAAAAAAA!!!!

Die videotheek was zowiezo geweldig qua games, zelfs tot en met de jaren '90 kon je er zelfs nog Atari 2600, CBS coleco en Videopac G7000 games kopen en/of huren. Had altijd de nieuwste games en zelfs import uit Japan en de USA. Niet slecht voor een videotheek in Waalwijk. Helaas is de beste man al jaren met pensioen maar de herinnering blijft. Jos Krijnen, bedankt voor een goede gamejeugd.
 
Cool ik heb hier de eu versie van liggen, maar helaas niet in zo'n mooie staat.

@Ratson Vet man ik heb vroeger ook alles bij Jos Krijnen gehuurd! Ik heb toen hij ermee stopte zelfs nog veel van hem overgekocht, maar ex rental is helaas niet echt in verzamelstaat. Ik kom de beste man zelf nog regelmatig tegen in Wolluk.
 
@sparky: Kom je zelf uit Waalwijk?
Ik niet maar heb er wel ruim 15 jaar gewoond voordat ik terug naar Zuid-Holland ben gegaan. Mijn moeder en mijn zus wonen er nog wel.
 
@Ratson ja ik kom uit waalwijk. ik bedenk me net dat ik volgens mij samen met een vriend van me(Gideon) nog bij jou ben geweest om een cocktail tafeltje te kopen..
 
sparky":1xs6ulnk said:
@ratson ja ik kom uit waalwijk. ik bedenk me net dat ik volgens mij samen met een vriend van me(Gideon) nog bij jou ben geweest om een cocktail tafeltje te kopen..

Cageman":1xs6ulnk said:
Ratson=Gideon :mrgreen:

Beiden hebben gelijk, ik heet namelijk ook Gideon en er is idd een Gideon een cocktailkastje van het merk Universal komen afhalen. Die kende ik min of meer ook nog wel van toen ik daar woonde. Was in zijn jeugd bevriend met mijn beste maat.
 
Back
Top