Umdlye
Combo Keeper
jiggymf":2ourytgm said:Ik hou wel mijn hart vast...
Deze versie van dat deuntje is namelijk specifiek van Daytona USA 2001 van de Dreamcast, en dan kan ik al wel gokken wat voor release we krijgen (1 op 1 poort, geen multiplayer, geen internet play, dreamcast graphics en niet eens full screen)...
I sure hope not...(maar ook dan koop ik m gelijk de eerste minuut dat hij er staat en sluit ik me weken op ^^)
daar hoef je je echt geen zorgen om te maken. sega heeft nu eenmaal een vreemde marketing strategie :mrgreen:
multiplayer en opgepoetste graphics is het minste wat je kunt verwachten denk ik. kijk maar naar de outrun en SR titels op psn/xbl.