What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

sega astro city tekoop

  • Thread starter Thread starter Anonymous
  • Start date Start date
A

Anonymous

Guest
hallo,

te koop: zeer mooie sega astro city. screen heeft een beetje burnin, maar zie je bij het spelen niet (beetje burnins hebben ze allemaal)
jamma aansluiting / 4 butons pro player.

prijs: 750 euro. af te halen/bekijken in eygelshoven.

meerprijs tri-sync 300 euro.

voor foto's zie
www.tuxcade.org/astro.jpg
www.tuxcade.org/astro2.jpg

cheers,
ray
 
Die tri-sync is die zonder burnin? In andere woorden als ik die erbij neem; heb ik een astro city met highres zonder burnin?
 
Voor zover ik heb begrepen niet, het gaat om de Wei Ya chassis die van een 15khz een multisync maakt, veranderd niets aan evt. burn in.
 
klopt helemaal ken. alleen het chassis wordt vervangen wanneer men een tri-sync wil hebben. maar nogmaals: burnin zie je alleen wanneer het beeld helemaal zwart is (en dan nog moet je goed kijken). bij het spelen zie je niks.
 
kan slotje op. is verkocht aan een duitser (zonder tri-sync chassis, heb ik dus nog).
 
Back
Top