Remco
Button Masher
Hallo allemaal -- Sinds een paar jaar heb ik een Astro City op kantoor staan. Er wordt regelmatig mee gespeeld (vooral met de borrel) maar normaal staat hij gewoon uit. Sinds kort heb ik een probleem dat het scherm niet meer aan gaat. Muziek werk nog wel gewoon. Ik heb dit geprobeerd met een CPS2 en een MVS board, dus ik neem aan dat het een probleem met het scherm is.
Ik heb de stepdown converter eens losgekoppeld en weer aangesloten, maar het resultaat blijft hetzelfde;
- Zet machine aan
- Scherm maar 1x geluid (statisch geluid)
- Beeld blijft zwart (ook niet donker, maar volledig uit)
- Geluid van de game is hoorbaar.
Bij een tweede keer is ook het statische geluid niet hoorbaar.
Heeft iemand suggesties voor wat ik kan doen, of wellicht is er ergens informatie beschikbaar over wat ik zou kunnen controleren.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!
Ik heb de stepdown converter eens losgekoppeld en weer aangesloten, maar het resultaat blijft hetzelfde;
- Zet machine aan
- Scherm maar 1x geluid (statisch geluid)
- Beeld blijft zwart (ook niet donker, maar volledig uit)
- Geluid van de game is hoorbaar.
Bij een tweede keer is ook het statische geluid niet hoorbaar.
Heeft iemand suggesties voor wat ik kan doen, of wellicht is er ergens informatie beschikbaar over wat ik zou kunnen controleren.
Bij voorbaat dank voor jullie hulp!