Ken
High Score Hunter
- Joined
- Aug 10, 2005
- Messages
- 4,799
- Reaction score
- 0
Dit stukje historische televisie wil ik diegene die het niet kennen niet onthouden. Vooral de aflevering van 2 maart is fantastisch, dus kijk even en je begrijpt het gemiddelde niveau van de retrobeurs in Schiedam van afgelopen weekend hehe
Jammer dat het niet meer wordt gemaakt.
http://www.tvopjepc.nl/programma/466
Jammer dat het niet meer wordt gemaakt.
http://www.tvopjepc.nl/programma/466