What's new
Nozomi - Japanese Video Arcade Heaven

Welkom bij Nozomi! Hou je van arcade, shmups, candy cabs, racing cabinets, rhythm, puzzle, maffe of fighting games? Maak gratis een account aan en praat mee met andere liefhebbers over games, hardware, events, repairs, imports en alles wat de arcade community bijzonder maakt.

scanline generator SLG-3000

Ik heb m ook binnen.
Het apparaatje werkt fantastisch!
Ik heb gisteren heel even snel ddp dfk kunnen spelen op mijn Naomi cab met xb360 ingebouwd. maar als ik mag kiezen tussen high res of fake scanlines kies ik de laatste :P
 
Twee nieuwe aanvullingen voor dit prachtig dingetje:

1. een case is in ontwikkeling en wordt binnenkort beschikbaar. Je kunt al 'pre orderen': http://shmups.system11.org/viewtopic.ph ... &start=360

2. Bencao74 (Jorgen) is bezig om een cync splitter circuit te ontwerpen, waardoor je dus makkelijk oude, 15Khz RGB scart consoles (SNES, SMS, Megadrive, Saturn, Japanse N64 met mod, etc.) op de SLG3000 aan kunt sluiten en vervolgens via een CGA > VGA scaler games in zeer goede beeldkwaliteit op een LCD (of Plasma, of Oled, of ...) kunt spelen. Ik weet wel dat je zelf ook vrij eenvoudig een cync circuit kunt maken (heb er al eens eentje gebouwd), maar dit is een zo veel mooiere oplossing. Oh ja, link: http://shmups.system11.org/viewtopic.ph ... 3&start=30

Wat je dan hebt is een veel goedkopere oplossing ten opzichte van bijvoorbeeld een XRGB3.
 
Ben heel blij dat je ook deze info weer hier post ! Ik zou dit anders waarschijnlijk allemaal gemist hebben.







Voor de foto de scanlines iets overdreven ingesteld. Speel zelf met ietwat dunnere.
 
Wow mooi resultaat, misschien toch ook maar zo'n ding aanschaffen. Wat voor scherm is dat ElPancho? (cab of LCD?)
 
Ik heb al een paar jaar contact met Jochen en heb besloten om reseller voor NL te worden van de SLG3000.
Om een nog scherpere prijs te bieden hoor ik graag wie er interesse heeft en dan order ik er gelijk een aantal extra. De marge op de SLG is minimaal dus ik kan 'm aanbieden voor 47,95 als 'pre-order' ;) daarna moet ik ook de prijs van 48,95 hanteren.
Verzending binnen NL kan voor 3,50 (envelop, geen tracking) of 7,50 als pakket (incl. tracking).

*Update* voor de eerste 2 orders een gratis official SLG3000 Tshirt ;)
Shirtje kost los 15 euro en komt binnenkort op de site.

IMG_9942_.jpg

IMG_9944_.jpg
 
ik weet niet of er hier mensen zijn die én een SLG 3000 hebben én Viletim's scart2jamma adapter én een CGA>VGA scaler (bijvoorbeeld deze: http://www.arcademvs.com/rgbstovga.htm , $40 Ebay), maar dan heb je een 'gouden' combinatie om je retro RGB (scart) consoles op een LCD TV of monitor te spelen.

Je hoeft dan namelijk niet zelf een sync splitter/amplifier circuit te bouwen, omdat dit al in Viletim's adapter is 'ingebakken'. zie hier voor meer info: http://shmups.system11.org/viewtopic.ph ... 10#p668410

De SLG 3000 is natuurlijk niet echt nodig, maar geloof me, het maakt het beeld zó veel mooier en authentieker, daar ga je echt van kwijlen, vooral als je de resolutie via de scaler op 640x480 zet. :D

Ik heb nu nog meer waar van mijn Everdrive flash carts. 😉
 
Back
Top